Σπύρος Σωτηρόπουλος: «Πρωτοπορούμε διεθνώς στη βιομηχανία των καυσίμων και είμαστε έτοιμοι και για την αγορά της ηλεκτροκίνησης»

Ο εμπορικός διευθυντής του ομίλου Σπυρίδη αναλύει το sucess story μιας επιχείρησης που μετρά 90 χρόνια ζωής και η οποία σήμερα κυριαρχεί στη βιομηχανία των καυσίμων χάρη σε ολοκληρωμένες λύσεις με «πατέντα», καταξιωμένες σε τρεις ηπείρους.

Συνέντευξη στη Γεωργία Μολώση (LM τεύχoς 199) 

Για την επισταμένη έρευνα της αγοράς μέσα από την οποία ο όμιλος Σπυρίδη καταγράφει και ικανοποιεί με προϊόντα δικής του κατασκευής τις απαιτήσεις των επιχειρήσεων διαφόρων κλάδων της οικονομίας, μιλάει –μεταξύ άλλων– στη συνέντευξη που παραχώρησε στο “L&M” ο εμπορικός διευθυντής κ. Σπύρος Σωτηρόπουλος.

Ανατρέχοντας στις πρωτοβουλίες-σταθμούς κατά την αλματώδη ανάπτυξη του ομίλου από το 1990 μέχρι σήμερα, ο κ. Σωτηρόπουλος δίνει έμφαση στην ολιστική προσέγγιση των αναγκών του εγχώριου και του διεθνούς πελατολογίου του ομίλου, αναφέρεται στα πλάνα αυτού και εστιάζει στην πάγια δέσμευση της επιχείρησης για ποιοτική ανάπτυξη, με άμεσο στόχο την πρωτοκαθεδρία στη νοτιοανατολική Μεσόγειο. Αποτιμώντας το οικονομικό και κοινωνικό κόστος της πανδημίας στον κλάδο των μεταφορών και γενικότερα στην εθνική και στην παγκόσμια οικονομία, δηλώνει ότι «το εμπόριο αρρωσταίνει, αλλά ποτέ δεν πεθαίνει», εκφράζοντας έτσι μια νότα αισιοδοξίας· τονίζει ωστόσο την ανάγκη προσαρμογής των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα.

– Κύριε Σωτηρόπουλε, ο όμιλος Σπυρίδη έχει μακρά ιστορία στον ευρύτερο χώρο της βιομηχανίας των καυσίμων, και σήμερα αποτελεί συνώνυμο της ποιότητας και της τεχνογνωσίας. Ποιες θεωρείτε ότι ήταν στιγμές-ορόσημα στην πορεία του;

Σπύρος Σωτηρόπουλος Όπως πολύ σωστά επισημάνατε, ο όμιλος Σπυρίδη έχει μια πολυετή παρουσία, περίπου 90 ετών. Αντιλαμβάνεσθε ότι μέσα σε αυτή την πορεία, πολλές είναι οι στιγμές που θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν σημαντικές. Θα ξεχώριζα ως περισσότερο ιδιαίτερες: α) την κατασκευή από τη «Σπυρίδης Α.Ε.» της πρώτης ελληνικής αντλίας υγρών καυσίμων το 1990, β) την έναρξη της εξαγωγικής δραστηριότητάς μας το 1992, με αποτέλεσμα σήμερα οι αντλίες Σπυρίδη με την επωνυμία «Neotec» να βρίσκονται σε περισσότερες από 42 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας, γ) την ίδρυση της «ΠΕΤΡΟΤΕΚ Α.Ε.» το 1996, η οποία, όπως γνωρίζετε, δραστηριοποιείται στην κατασκευή και στη συντήρηση πρατηρίων υγρών καυσίμων, και δ) την ανάπτυξη, το 2002, ύστερα από έρευνα, του συστήματος εισροών – εκροών.

Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ σε άλλα δύο, πιο πρόσφατα ορόσημα: Πρώτον, στην εγκατάσταση του συστήματος εισροών – εκροών σε περισσότερα από 2.000 πρατήρια υγρών καυσίμων πανελλαδικά κατά την τριετία 2013 – 2015, γεγονός που ανέδειξε την εταιρεία σε πρωταγωνίστρια της αγοράς, και, δεύτερον, στην ανάπτυξη του εμπορικού προγράμματος Shopguard που σήμερα έχει εγκατασταθεί σε μεγάλο αριθμό πρατηρίων, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες.

– Ποια είναι τα πλέον ανταγωνιστικά προϊόντα σας σήμερα στην ελληνική αγορά;

– Ο όμιλος δίνει το «παρών» σε κάθε νέα εξέλιξη που αφορά τον κλάδο, γι’ αυτό και η θέση του σήμερα στην ελληνική αγορά είναι σπουδαία. Μέσα από τις τρεις εταιρείες που τον απαρτίζουν («Σπυρίδης Α.Ε.», «ΠΕΤΡΟΤΕΚ Α.Ε.» και «ΑΒΕΤΕΛ»), ο όμιλος προσφέρει ολοκληρωμένες και αξιόπιστες λύσεις· και αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αναγνωρίζουν οι συνεργάτες μας.

Αντλίες υγρών καυσίμων και διανομείς, λύσεις adblue, μηχανολογικός εξοπλισμός πρατηρίων, σύστημα εισροών – εκροών, συστήματα αυτόματων πληρωμών, συστήματα διαχείρισης στόλου οχημάτων, καθώς και εμπορικά προγράμματα, είναι ενδεικτικά κάποια από τα προϊόντα μας.

Αντίστοιχα, εξίσου δυναμικό είναι και το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της εταιρείας, όπου εκτός από τις κατασκευές σύγχρονων πρατηρίων ενέργειας αλλά και τη συντήρησή τους, περιλαμβάνονται επιπλέον υπηρεσίες, όπως ογκομετρήσεις δεξαμενών, ογκομετρήσεις βυτίων, σφραγίσεις αντλιών βάσει των κανόνων διακίνησης και εμπορίας προϊόντων και παροχής υπηρεσιών (ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) και πλήθος άλλων.

– Από την πείρα σας, εντοπίζετε διαφορές στη νοοτροπία και στη λειτουργία της ελληνικής αγοράς σε σχέση με τις αγορές του εξωτερικού;

– Οι διαφορές στις οποίες αναφέρεστε δεν εντοπίζονται μόνο μεταξύ των αγορών εσωτερικού και εξωτερικού, αλλά και μεταξύ των αγορών του εξωτερικού. Στην εσωτερική αγορά είναι πολύ πιο διαχειρίσιμες οι δυνατότητες για επικοινωνία και για καλύτερη γνώση της αγοράς, καθώς και για επίλυση των θεμάτων. Αλλά και στις αγορές της Ευρώπης, φιλοσοφία, κουλτούρα, τρόπος συνεργασιών και νομοθεσία είναι περίπου στοιχεία ίδια με αυτά της χώρας μας, με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Οι μεγάλες διαφορές εντοπίζονται σε χώρες της Ασίας, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, όπου η δυσκολία για συχνή και άμεση επαφή και επικοινωνία –σε συνδυασμό με τις τοπικές ιδιαιτερότητες, τους νομοθετικούς περιορισμούς, τη διαφορετική κουλτούρα και φιλοσοφία και τους διαφορετικούς χρόνους απόκρισης και λήψης αποφάσεων– καθιστά τις αγορές αυτές πιο δύσκολες και σύνθετες. Για όλους τους παραπάνω λόγους, η επιλογή των χωρών διείσδυσης γίνεται από τον όμιλο ύστερα από λεπτομερή και εκτενή ανάλυση προοπτικών και δυνατοτήτων.

– Ένα από τα πλέον προβεβλημένα προϊόντα σας σήμερα είναι το εργοταξιακό πρατήριο καυσίμων, τύπου container. Ποια είναι τα πλεονεκτήματά του και πώς ανταποκρίνεται η ελληνική και η διεθνής αγορά;

– Το εργοταξιακό πρατήριο καυσίμων τύπου container αποτελεί μια ακόμη καινοτομία του ομίλου μας. Μέσα από αναλυτική διερεύνηση των απαιτήσεων εταιρειών όπως είναι μεταφορικές, logistics, λατομεία και γενικότερα όσων εταιρειών διαθέτουν ιδιόκτητους στόλους οχημάτων, διαπιστώθηκε η ανάγκη δημιουργίας φορητών πρατηρίων, με στόχο τη μείωση των εξόδων αλλά και τον πλήρη έλεγχο της ποσότητας και της ποιότητας των καυσίμων με τα οποία εφοδιάζουν τα οχήματά τους.

Πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα εργοταξιακό πρατήριο υγρών καυσίμων είναι επίσης η δυνατότητα άμεσης τοποθέτησης σε οποιοδήποτε σημείο επιλογής της εταιρείας, χωρίς σύνθετες και χρονοβόρες διαδικασίες, καθώς και η ευκολία στη μεταφορά και στη μετακίνηση αυτού μεταξύ εγκαταστάσεων της εταιρείας που μπορεί να βρίσκονται σε διαφορετικά μέρη ή σημεία.

Επιπλέον, το χαμηλό κόστος κτήσης αλλά και οι συνθήκες ασφάλειας που προσφέρει ένα εργοταξιακό πρατήριο υγρών καυσίμων, το καθιστούν σοβαρή επιλογή των εταιρειών. Να σημειώσω ότι σε διάστημα περίπου τριών ετών ο όμιλος έχει προμηθεύσει με εργοταξιακά πρατήρια τύπου container μεγάλες εταιρείες διαφόρων κλάδων. Πρόκειται για ένα καινοτόμο και ποιοτικό προϊόν, του οποίου οι πωλήσεις έχουν μεγάλες δυνατότητες αύξησης.

– Οι αντλίες καυσίμων είναι επίσης ένα από τα πιο δυνατά «χαρτιά» σας· εξάλλου διατηρείτε σταθερά την κυριαρχία σας στο συγκεκριμένο τομέα. Ποια είναι τα δυνατά χαρακτηριστικά τους στα οποία οφείλεται η τόσο μεγάλη ζήτηση;

– Το σπουδαιότερο πλεονέκτημά τους είναι ότι, εκτός των συμβατικών μοντέλων που διαθέτουμε, υπάρχει δυνατότητα κατασκευής tailor made αντλιών, δηλαδή σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε πελάτη και τις ιδιαιτερότητες κάθε επιχείρησης. Το προβάδισμα που διατηρούμε στον τομέα αυτό, σε συνδυασμό με την εξαιρετική ποιότητα υλικών αλλά και με το χαμηλό κόστος συντήρησης και κτήσης, καθιστούν τις αντλίες μας ιδιαίτερα ανταγωνιστικές έναντι αντλιών άλλων μεγάλων κατασκευαστών.

– Πώς ακριβώς συνεργάζεστε με τον κλάδο των logistics και των μεταφορών;

– Υπάρχει στενή συνεργασία, καθώς προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις μείωσης του κόστους των καυσίμων και γενικότερα μείωσης των εξόδων κάθε επιχείρησης που διαθέτει ιδιόκτητο στόλο.

Είτε με την κατασκευή ενός ιδιωτικού πρατηρίου υγρών καυσίμων είτε εναλλακτικά με την προμήθεια ενός εργοταξιακού πρατηρίου τύπου container, σε συνδυασμό με την τοποθέτηση του συστήματος παρακολούθησης εισροών και εκροών καυσίμων και της εφαρμογής fleet management, οι εταιρείες αποκτούν ολοκληρωμένη δυνατότητα παρακολούθησης των εξόδων καυσίμων τους ακόμη και σε επίπεδο οχήματος και οδηγού, ανά ημέρα και ανά μήνα.

Με βάση αυτά τα δεδομένα παρακολούθησης, μπορούν να προβούν σε ενέργειες όπως είναι η σωστή και έγκαιρη συντήρηση ή αντικατάσταση παλαιών και κοστοβόρων οχημάτων, η εκπαίδευση των οδηγών για τη βελτίωση του τρόπου χρήσης των οχημάτων ή των μηχανημάτων κλπ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με μελέτες και στατιστικές που έχουμε πραγματοποιήσει, σε πλήθος περιπτώσεων οι ολοκληρωμένες λύσεις που προσφέρει ο όμιλος εξασφαλίζουν εξοικονόμηση του κόστους που κυμαίνεται μεταξύ 14% και 19% επί των συνολικών εξόδων για καύσιμα.

– Όλη αυτή η πρωτόγνωρη περιπέτεια με τον κορονοϊό που βιώνουμε παγκοσμίως από την αρχή του χρόνου, πώς επηρέασε τη λειτουργία σας; Τι μέτρα λαμβάνετε στους χώρους εργασίας, στις εγκαταστάσεις σας, αλλά και κατά τις συναλλαγές σας με τους πελάτες σας;

– Αναμφισβήτητα, όπως και εσείς αναφέρετε, πρόκειται για μια πρωτόγνωρη περιπέτεια, την οποία βιώνουμε τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο θα έλεγα. Οι αλλαγές και οι συνέπειες είναι σημαντικές, και χρειάζεται υπεύθυνος χειρισμός και συγκεκριμένο πλάνο ενεργειών, με εναλλακτικούς τρόπους δράσης και αντιμετώπισης των καταστάσεων.

Από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης της πανδημίας, η διοίκηση με υπευθυνότητα, επαγγελματισμό αλλά και σεβασμό προς τον ανθρώπινο παράγοντα έθεσε κανόνες λειτουργίας, δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια των εργαζομένων και του προσωπικού. Η τήρηση αποστάσεων ασφαλείας στον εργασιακό χώρο, η χρήση μέτρων προφύλαξης στο σύνολο των εγκαταστάσεων του ομίλου, η απολύμανση των χώρων σε τακτά χρονικά διαστήματα είναι κάποια από τα μέτρα τα οποία λαμβάνουμε προς αντιμετώπιση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης.

Παράλληλα, οι επαφές πλέον με τους συνεργάτες μας αλλά και τους αντιπροσώπους μας στο εξωτερικό πραγματοποιούνται μέσω τηλεδιασκέψεων, προκειμένου ακόμη και σε αυτή την περίοδο ο όμιλος να αντεπεξέλθει με επιτυχία στις όποιες ανάγκες δημιουργούνται, με στόχο την εξυπηρέτηση και την αποτελεσματικότητα.

– Όσον αφορά τις πωλήσεις και τα οικονομικά σας μεγέθη, ποιος ήταν ο αντίκτυπος της πανδημίας για την εταιρεία σας, με τους περιορισμούς στις μετακινήσεις, το lockdown κλπ.;

– Όπως και στο σύνολο των επιχειρήσεων, οι επιπτώσεις της πανδημίας επηρέασαν τόσο τις πωλήσεις της εταιρείας όσο και τα οικονομικά μας μεγέθη. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερο κλάδο. Όποιες δυσμενείς συνθήκες προκύπτουν, επηρεάζουν τον κλάδο τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και σε μακροπρόθεσμο επίπεδο.

Οι αντιδράσεις είναι αλυσιδωτές και ξεκινούν από τον περιορισμό των μετακινήσεων των πωλητών, κάτι το οποίο συνεπάγεται μείωση της κατανάλωσης των καυσίμων, άρα και μείωση των εσόδων των πελατών μας, με τελική συνέπεια τη μείωση των επενδύσεών τους για τις επιχειρήσεις τους (όσον αφορά τη συντήρηση μηχανολογικού εξοπλισμού, την αντικατάσταση αντλιών και γενικότερα επενδύσεις που αφορούν τον εκσυγχρονισμό των πρατηρίων).

– Εξαιτίας της πανδημίας, μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες περνούν πρωτοφανή κρίση: Απολύονται χιλιάδες εργαζόμενοι, κλείνουν επιχειρήσεις και ο κλάδος των μεταφορών γενικότερα δοκιμάζεται. Έχει επιπλέον επιπτώσεις στη δραστηριότητά σας η κατάσταση αυτή;

– Σχετικά με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ο κλάδος διέρχεται επί σειρά ετών κρίση, αλλά θα μπορούσαμε να πούμε ότι πριν από την εκδήλωση της πανδημίας είχε κάπως διαμορφωθεί και σταθεροποιηθεί το περιβάλλον. Σχετικά με τις εταιρείες μεταφορών, πράγματι υπάρχει μια μείωση του κύκλου των εργασιών τους, αλλά, όπως γνωρίζετε, «το εμπόριο ασθενεί αλλά ποτέ δεν πεθαίνει».

Είμαι βέβαιος ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα κλάδοι, αγορές και επιχειρήσεις θα προσαρμοσθούν στα νέα δεδομένα –τα οποία αναμφισβήτητα θα είναι πιο δύσκολα– και θα κληθούν να πάρουν σημαντικές αποφάσεις για τη μελλοντική πορεία τους.

Αναφορικά με τον όμιλο Σπυρίδη, υπάρχουν επιπτώσεις· αλλά με δεδομένο ότι στόχος μας είναι η μείωση των εξόδων των επιχειρήσεων μέσω ολοκληρωμένων λύσεων που μπορούν να βοηθήσουν σε κάθε μελλοντικό σχεδιασμό λειτουργίας και βιωσιμότητάς τους, εκτιμώ ότι η παρούσα κατάσταση είναι πιθανό να αποτελεί και μια ευκαιρία. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι «πάντα στις κρίσεις υπάρχουν και οι ευκαιρίες».

– Πέραν της υγειονομικής κρίσης, ποια είναι τα μακροπρόθεσμα πλάνα του ομίλου;

– Στα μακροπρόθεσμα πλάνα του ομίλου είναι –όπως προανέφερα– να γίνουμε η ηγετική δύναμη στη νοτιοανατολική Μεσόγειο και να σταθεροποιήσουμε τη θέση μας στη διεθνή αγορά των συστημάτων καυσίμων.

Με βάση αυτή τη στρατηγική, έχει γίνει ο απαραίτητος σχεδιασμός. Νέα, πρωτοποριακά και καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με ταυτόχρονη διείσδυση σε νέες χώρες και αγορές, θα αποτελέσουν τις προτεραιότητες και τις βασικές επιλογές του ομίλου Σπυρίδη το αμέσως επόμενο διάστημα.

Υψηλή διείσδυση σε ξένες ανταγωνιστικές αγορές

– Το πελατολόγιό σας στο εξωτερικό είναι ιδιαιτέρως ευρύ. Σε ποιες χώρες έχετε εντονότερη δραστηριότητα;

– Αρχής γενομένης από το 1992, ύστερα από περίπου 28 χρόνια εξάγουμε αντλίες υγρών καυσίμων και διανομείς σε περισσότερες από 42 χώρες, όπως –ενδεικτικά– στην Ελβετία, στην Αγγλία, στη Βουλγαρία, στη Νορβηγία, στην Αίγυπτο, στο Λίβανο, στην Ταϋλάνδη, στην Κένυα, στην Αιθιοπία, στην Γκάνα κ.ά.

Σε αυτές τις αγορές μάλιστα ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα μεγάλος και δύσκολος, αλλά με συγκεκριμένη στρατηγική και στοχευμένο πλάνο ενεργειών από τους manager του τμήματος Εξαγωγών, έχουμε καταφέρει να διεισδύσουμε σε αυτές και να έχουμε ένα σημαντικό μέγεθος πωλήσεων και ικανό μερίδιο αγοράς.

Οι αντλίες με την επωνυμία «NEOTEC» βρίσκονται σε αρκετά πρατήρια μεγάλων πετρελαϊκών εταιρειών στις προαναφερθείσες χώρες και ανταγωνίζονται ισάξια προϊόντα άλλων εταιρειών, χάρη στην ποιότητά τους, στο χαμηλό κόστος συντήρησης αλλά και στις ανταγωνιστικές τιμές τους.

Βασική θέση, δέσμευση και στόχος της διοίκησης και όλων των εργαζομένων στην εταιρεία είναι να γίνουμε η ηγετική δύναμη στο χώρο μας για την περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου και να σταθεροποιήσουμε τη θέση μας στη διεθνή αγορά των συστημάτων καυσίμων, με πρωτοποριακά και υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες που προσθέτουν αξία στους πελάτες μας και διασφαλίζουν τη συνεχή ανάπτυξή μας.

– Ποιες ισχυρές συνεργασίες στο εξωτερικό εγκαινιάσατε τα δύο τελευταία χρόνια;

– Με βάση τη δέσμευσή μας για ανάπτυξη που ήδη περιέγραψα, πρωταρχικός σκοπός μας είναι η διείσδυση σε όλο και περισσότερες χώρες οι οποίες παρουσιάζουν ενδιαφέρον και έχουν προοπτικές ανάπτυξης. Αν μπορούσα να ξεχωρίσω κάποιες νέες συνεργασίες κατά την τελευταία διετία, αυτές θα ήταν η διείσδυση στην αγορά της Ελβετίας, όπου προμηθεύσαμε με αντλίες υγρών καυσίμων μία από τις μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της χώρας, την Agrola, η υπογραφή συμφωνητικού αποκλειστικής συνεργασίας με την κρατική εταιρεία της Κένυας NOC, η αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία APEC στο Λίβανο, η οποία διαθέτει περισσότερα από 350 πρατήρια στη χώρα, όπως και η έναρξη συνεργασίας με τη Νορβηγία, μέσω τοπικού αντιπροσώπου.

Ετοιμοπόλεμοι και για την ηλεκτροκίνηση

– Ενισχύεται όλο και πιο δυναμικά η τάση για βιώσιμη κινητικότητα και φιλοπεριβαλλοντικές πολιτικές. Στην Ελλάδα μάλιστα ανοίξαμε πρόσφατα το κεφάλαιο της ηλεκτροκίνησης. Με ποιον τρόπο ανταποκρίνεστε στις νέες «πράσινες» στρατηγικές;

– Για τον όμιλο Σπυρίδη το κεφάλαιο «ηλεκτροκίνηση» σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί απειλή, όπως θα νόμιζε κανείς, αλλά αντίθετα μια νέα δραστηριότητα. Όπως έχω αναφέρει, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις και δεν θα ήταν δυνατό να είμαστε απόντες στον τομέα αυτό.

Κατά συνέπεια, τόσο στο επίπεδο των πρατηρίων δημόσιας χρήσης όσο και στο επίπεδο των ιδιωτικών πρατηρίων για βιομηχανίες και εταιρικούς πελάτες, ο όμιλος διαθέτει μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών φορτιστών, καλύπτοντας κάθε ανάγκη.

Συγκεκριμένα, διαθέτουμε ηλεκτρικούς φορτιστές όλων των τύπων, οι οποίοι απευθύνονται είτε σε ένα σύγχρονο πρατήριο ενέργειας, είτε σε μια βιομηχανία η οποία θα αποφασίσει αντικατάσταση του εταιρικού της στόλου με ηλεκτροκίνητα οχήματα, είτε στην κάλυψη των αναγκών δημόσιων υπηρεσιών και Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Για όλα τα παραπάνω υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο ενεργειών, με στόχο την εξυπηρέτηση όλων των αναγκών.

 

 

Ελέγξτε επίσης

Σταμάτης Ανδριανόπουλος: Τα παράδοξα και το δέον γενέσθαι στο Θριάσιο

Με την κήρυξη του διαγωνισμού για το Θριάσιο ΙΙ άγονου και την κατάσταση με το …