Logistics Vs Covid-19: Ζημίες, μαθήματα, αλλά και ευκαιρίες…

Τον τρόπο που βίωσαν τους περιορισμούς στην κυκλοφορία, την κοινωνική αποστασιοποίηση αλλά και τους κινδύνους κάθε είδους που ενέσκηψαν εξαιτίας της πανδημίας Covid-19, κατά το πρώτο κύμα του περασμένου Μαρτίου, περιγράφουν ανώτερα στελέχη 10 ελληνικών εταιρειών, από τις μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των logistics και των μεταφορών.

Επιμέλεια: Γεωργία Μολώση (LM τεύχος 196)

Εστιάζοντας καταρχάς στην προστασία και την ασφάλεια των εργαζομένων, των συνεργατών και των πελατών τους, υιοθέτησαν όλα τα επιβεβλημένα μέτρα προσωπικής φροντίδας, ενώ εφάρμοσαν το καθεστώς της εκ περιτροπής εργασίας και της τηλε-εργασίας σε μεγάλη κλίμακα.

Σχεδόν όλοι μιλούν για απώλειες, μικρότερες ή μεγαλύτερες, ανάλογες με το είδος της δραστηριότητας κάθε επιχείρησης και οι περισσότεροι (σαν ευχή ή από κεκτημένη ταχύτητα) εμφανίζονται μεν αισιόδοξοι για το μέλλον, εκφράζουν όμως παράλληλα ανησυχία και αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα. Κι όχι μόνο γιατί πρόκειται για μια πρωτοφανούς είδους και μεγέθους παγκόσμια αναταραχή με ήδη τεράστιες επιπτώσεις, αλλά κι επειδή η διεθνής οικονομία «έτρεχε» σε ρυθμούς ύφεσης πολύ πριν ασθενήσει από τον κορονοϊό.

Όσο για την ελληνική οικονομία, μοιάζει σαν να παλινδρομεί μεταξύ φροράς και αφθαρσίας, καθώς πάνω που πήγαινε να ανακάμψει ύστερα από την επιβολή των μνημονίων, δέχτηκε νέο «χαστούκι» από έναν κυριολεκτικά αστάθμητο παράγοντα, μια πανδημία που φαίνεται να πλήττει ανεπανόρθωτα τη μικρή και τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, όπως και τον τουριστικό τομέα, που έχει ήδη χάσει τα δύο τρίτα των εσόδων του.

Όλα αυτά, ακόμα και το lockdowvn στον τουρισμό, προσέβαλε εξίσου  τον κλάδο των logistics και των μεταφορών, καθώς η μόνη δραστηριότητα που γλίτωσε από τους περιορισμούς ήταν η σχετιζόμενη με τον ανεφοδιασμό της αγοράς σε τρόφιμα, φάρμακα και υγιεινομικό εξοπλισμό.

Από την άλλη, η ανάγκη για αποστασιοποίηση και τηλε-εργασία, όπως και η αναγνώριση της σπουδαιότητας του risk management και της εκπόνησης μοντέλων πρόβλεψης κινδύνων, έφεραν στην πρώτη γραμμή της ζήτησης τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ανάπτυξη λογισμικού, τις νέες τεχνολογίες, την πληροφορική, την ψηφιοποίηση, την καινοτομία και τους αυτοματισμούς.

Ποτέ άλλοτε στην Ελλάδα δεν αμφισβητήθηκε τόσο το παραδοσιακό παραγωγικό και επιχειρησιακό μοντέλο. Η αφύπνιση πολλών επιχειρήσεων και η στροφή σε νέες φόρμες, είναι ίσως το μοναδικό όφελος που θα μπορούσαμε να πούμε ότι προέκυψε μέσα από τη νέα πραγματικότητα που βιώνουμε.

ΧΑΒΑΚΗΣ Α.Ε.

Μάρα Χαβάκη, Business Development Manager, μέλος δ.σ. Χαβάκης Α.Ε.

Στην εταιρεία μας από την πρώτη στιγμή εφαρμόσαμε όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και προστασίας στις εγκαταστάσεις και στο δίκτυό μας σε Αθήνα και Κρήτη, προκειμένου να διασφαλίσουμε πρωτίστως την υγεία των εργαζομένων μας, οι οποίοι βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή, καθώς και την αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών στους πελάτες μας, με σύνεση και υπευθυνότητα. Είμαστε περήφανοι που συμμετείχαμε ενεργά στη διατήρηση της συνεχούς τροφοδοσίας της αγοράς, κρατώντας τη ζωντανή.

Σαφώς υπήρξαν απώλειες, καθώς το πλήγμα για τη χώρα μας είναι μεγάλο, λόγω του αρνητικού αντίκτυπου αφενός στο διεθνές εμπόριο και αφετέρου στη βαριά μας βιομηχανία, τον τουρισμό.  Δύο κλάδοι άρρηκτα συνδεδεμένοι με τις εμπορευματικές μεταφορές, αλλά και με το νησί της Κρήτης, στο οποίο κυρίως δραστηριοποιούμαστε. Το μεταφορικό έργο για τους μήνες της καραντίνας περιορίστηκε στα είδη πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, προϊόντα υγιεινής και υγειονομικό υλικό), στα φαρμακευτικά και στο e-commerce, στα οποία σημειώθηκε αύξηση, ενώ στα υπόλοιπα είδη είδαμε δραματική μείωση στους μεταφερόμενους όγκους λόγω των κλειστών καταστημάτων και των τουριστικών καταλυμάτων.

Παρόλα αυτά είμαστε τυχεροί που υπήρξαν οι κατάλληλοι άνθρωποι στις σωστές θέσεις και κατάφεραν να περιορίσουν στο μέγιστο δυνατό το «κακό», φέρνοντάς μας σε πλεονεκτική θέση έναντι άλλων χωρών. Εάν φερθούμε σοφά, η πλεονεκτική αυτή θέση θα φέρει με την κατάλληλη διαχείριση θετικά αποτελέσματα μακροπρόθεσμα. Η ελληνική εφοδιαστική αλυσίδα απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι μπορεί να ανταποκριθεί σε περιόδους κρίσεις, όταν όλα είναι αβέβαια.

ANT LOGISTICS  & FORWARDING

Γιώργος Ράγκος,  Ph.D Business Development Manager

Ας είμαστε ειλικρινείς. Η υγειονομική και οικονομική κρίση αλλάζει άρδην όλο το τοπίο της οικονομίας και τον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας, προς το χειρότερο. Τα χειρότερα δεν είναι πίσω μας, αλλά μπροστά μας. Οι προβλέψεις ότι η ύφεση θα έχει το σχήμα του γράμματος V (δηλαδή ότι την απότομη βουτιά θα διαδεχθεί η απότομη εκτίναξη το 2021, όταν η πανδημία θα έχει υποχωρήσει) είναι περισσότερο ένα ευχολόγιο για να «τονωθεί η αισιοδοξία της αγοράς», παρά κάτι το χειροπιαστό. Η ύφεση δεν οφείλεται στην πανδημία για να φύγει μαζί της. Η παγκόσμια (και η ελληνική) οικονομία ήδη δεν ήταν σε καλή κατάσταση, πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, για τη μελλοντική πορεία της οποίας άλλωστε, δεν γνωρίζουμε πολλά.

Υπάρχει η (αισιόδοξη) άποψη ότι οι υφέσεις είναι περίοδοι «δημιουργικής καταστροφής» κατά την οποία αναποτελεσματικές και ζημιογόνες εταιρείες αντικαθίστανται από νέους δυναμικούς «διαταραχτές», αλλά η ύφεση του 2008 έδειξε ακριβώς το αντίθετο. Οι παραγωγικές επενδύσεις πέφτουν, μειώνεται η παραγωγική δραστηριότητα, όπως και οι μισθοί, μεγαλώνει η ανεργία, ελαττώνεται η κατανάλωση, τα δάνεια δεν μπορούν να αποπληρωθούν,  οι τράπεζες ανακεφαλαιώνονται με δημόσιο χρήμα, οι εταιρείες που δεν μπορούν να επιβιώσουν είναι πια «πολύ μεγάλες για να αφεθούν στη τύχη τους» (δείτε σήμερα τα αεροπορικά μεγαθήρια) με το κράτος να «πρέπει» να επιβαρυνθεί για τη «διάσωσή» τους. Σε αυτά, να προσθέσουμε και το φετινό (βαρύ) πλήγμα στον τουρισμό, που στην προηγούμενη κρίση είχε μείνει αλώβητος. Όλα μαζί δημιουργούν ένα φαύλο κύκλο που ανατροφοδοτεί την ύφεση, ενώ λύσεις μαγικές  δεν υπάρχουν.

Το σίγουρο είναι ότι οι πολιτικές αντιμετώπισης της προηγούμενης ύφεσης (μέσω, κυρίως, της ποσοτικής χαλάρωσης) απέτυχαν, υπερμεγεθύνοντας τον χρηματοπιστωτικό τομέα και δημιουργώντας νέες «φούσκες». Χρειάζονται επομένως καινούριες και ριζοσπαστικές πολιτικές. Το βασικό είναι να συνειδητοποιήσουμε το οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε και με βάση αυτό να ανταποκριθούμε είτε ως κλάδος είτε κάθε εταιρεία ξεχωριστά. Υπομονή και καλή δύναμη.

INTERTRANS

Δώρα Χριστοφή, Υπεύθυνη Διαχείρισης Ποιότητας και Ανθρωπίνων Πόρων

Η ταχύτατη εξάπλωση του κορονοϊού παρέσυρε στην πορεία του την  καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών επηρεάζοντας σχεδόν όλους τους επαγγελματικούς κλάδους. Όταν η απειλή πέρασε τα σύνορα της Ευρώπης,   στην  Intertrans αποφασίσαμε να κρατήσουμε ανοιχτούς τους δρόμους μεταφοράς, κλείνοντας όμως την πόρτα στο νέο ιό. Γι’ αυτό και λάβαμε εγκαίρως όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας των εργαζομένων και των συνεργατών μας: Απολύμανση γραφείων και αποθηκών, διατήρηση αποστάσεων μεταξύ υπαλλήλων, χρήση μασκών  ήταν και είναι πλέον σε καθημερινή διάταξη, όπως και οι προσπάθειές μας για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες μεταφορών, παραμένοντας πάντα αναπόσπαστο κομμάτι της εύθραυστης πια εφοδιαστικής αλυσίδας. Η πρόκληση να παραμένουμε εντός χρονοδιαγραμμάτων, με τις πρωτοφανείς καθυστερήσεις λόγω των ελέγχων στα σύνορα και του lock down, ήταν μεγάλη. Γι’ αυτό  δουλέψαμε σκληρά, ώστε να μικρύνουμε τις αποστάσεις, διασφαλίζοντας πάντα την υγεία των ανθρώπων μας και την ασφάλεια των φορτίων. Στην  Intertrans παραμείναμε αισιόδοξοι και στο πλαίσιο της κοινωνικής ευθύνης γίναμε κρίκος μιας αλυσίδας αλληλεγγύης, αναλαμβάνοντας το κόστος μεταφοράς από τη Γερμανία έως τη Θεσσαλονίκη,  ενός ολόκληρου φορτηγού γεμάτου με νοσοκομειακά κρεβάτια εντατικής θεραπείας και προστατευτικό υλικό για το υγειονομικό προσωπικό. Με τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων και εξακολουθώντας να τηρούμε τις οδηγίες για την ασφάλεια όλων μας, προσπαθούμε καθημερινά να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος και να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε, μαθαίνοντας μέσα από τις δύσκολες συγκυρίες και δηλώνοντας έτοιμοι για την επόμενη μέρα.

GROUP SCIENCE

Δρ. Γιώργος Χαραλαμπόπουλος, γενικός διευθυντής, διδάκτωρ μηχ/γος μηχ/κός Ε.Μ.Π.

Στην GroupScience η υγεία και η προστασία των πελατών και των εργαζομένων μας είναι το πρώτο μέλημα συνδυαστικά με την επιμονή μας στις ποιοτικές υπηρεσίες και στα προϊόντα που εξασφαλίζουν το sustainability της δράσης μας. Σήμερα περισσότερο από ποτέ η ελληνική κοινωνία και η οικονομία χρειάζονται υπευθυνότητα, σοβαρότητα, επαγγελματισμό και συναίσθηση του ρόλου μας. Στην Group Science έχοντας ψηλά το αίσθημα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης αλλά και διαθέτοντας υποδομές, εγκαταστάσεις και ανθρώπινο δυναμικό που μας το επιτρέπουν, προσαρμοστήκαμε από την πρώτη μέρα στις νέες επιταγές των καιρών.  Εξασφαλίσαμε στους υπαλλήλους και τους συνεργάτες μας ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον. Διαθέτουμε ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις επαρκούς επιφάνειας,  με private managerial αυτόνομα γραφεία εργασίας, με φυσικό φωτισμό, αερισμό και κλιματισμό (1 εργαζόμενος / χώρο). Όπου απαιτήθηκε εφαρμόστηκε τηλε-εργασία, ενώ οι πελάτες μας ικανοποιήθηκαν κανονικά στην τεχνική υποστήριξη, στη συνεργασία και στις παραδόσεις. Με σύστημα ποιότητας που προβλέπει και εφαρμόζει risk assessment για crisis management και στο οποίο έχουν ενσωματωθεί διαδικασίες διαμόρφωσης και μετασχηματισμού των εταιρικών κινδύνων σε ευκαιρίες, καταφέρνουμε να δίνουμε λύσεις και να ικανοποιούμε άμεσα τις νέες ανάγκες με ποιοτικές νέες υπηρεσίες και προϊόντα. Επανασχεδιάσαμε και μετατρέψαμε τα επιτυχημένα και με εξωτερική πορεία στην αγορά ακουστικά / υφασμάτινα διαχωριστικά μας σε διαχωριστικά διαφανή για προστασία από τον ιό, με επαναστατικά χαρακτηριστικά. Δεν έχουν καμία σχέση  με τα  κοινά πλεξιγκλάς της αγοράς: Είναι άθραυστα, με υψηλό δείκτη ασφάλειας, ενώ υπάρχει δυνατότητα εφαρμογής antibacterial για ειδικές απαιτήσεις. Διαθέτουμε επίσης θαλάμους modular για άμεση διαμόρφωση κλειστών δωματίων με προδιαγραφές υγιεινής και ακουστικού διαχωρισμού, ενώ αντιπροσωπεύουμε πιστοποιημένες μάσκες μιας χρήσης που μάλλον αποτελούν το απαραίτητο πλέον αξεσουάρ όλων μας.

KOLIBIOTI GROUP

Στέλλα Κολυμπιώτη, εμπορική διευθύντρια

Όσο βίαιη ήταν η έξοδός μας από την κανονικότητα (όπως για όλους), τόσο γρήγορα ήταν τα αντανακλαστικά μας και η προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα. Πρωταρχικό και βασικό μέλημα της εταιρείας Kolibioti Group ήταν η προστασία των εργαζομένων της: Εκ περιτροπής εργασία, τηλε-εργασία για το διοικητικό προσωπικό, καθημερινή θερμομέτρηση, τακτικές, προληπτικές απολυμάνσεις όλων των εγκαταστάσεων και χρήση μασκών, αντισηπτικών και γαντιών. Η τακτική επικοινωνία με το προσωπικό και η ανάρτηση οδηγιών σε πολλά σημεία των κτιρίων ήρθαν να προστεθούν στα μέτρα πρόληψης που πάρθηκαν. Ευτυχώς δεν υπήρξε η ανάγκη διαμερισματοποίησης των εγκαταστάσεων, καθώς οι χώροι στους οποίους δραστηριοποιείται η εταιρεία έχουν μεγάλο εύρος. Το θέμα είναι όμως, τι γίνεται με την επόμενη μέρα. Δε γνωρίζουμε τη διάρκεια του πολέμου αυτού, ζούμε όμως το σημερινό μούδιασμα της αγοράς και προβλέπουμε τις δραματικές οικονομικές επιπτώσεις σίγουρα στο άμεσο και πιθανόν στο απώτερο μέλλον. Αλλαγή λοιπόν του τοπίου που συνεπάγεται την ανάγκη καλύτερης οργάνωσης, εξέλιξης και μεγαλύτερου επαγγελματισμού.

LOGISTICS WAY

Διονύσης Γρηγορόπουλος, Managing Director

Ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας υφίσταται μεγάλες  πιέσεις, δουλεύοντας στο 150%,  στην πρώτη γραμμή της μάχης και σε όλη τη   διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. Η εφοδιαστική αλυσίδα δεν εμφανίζει ακόμη βαθιά πλήγματα από την καραντίνα όπως άλλες επιχειρήσεις, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα υπάρξουν στο μέλλον.  Μεγάλη πρόκληση για εμάς είναι η ένταση της δουλειάς που φέρνει στα όρια της εξάντλησης τους εργαζομένους. «Η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη. Δεν υπάρχει στέλεχος ή εταιρεία που να ήταν προετοιμασμένη για κάτι τέτοιο». Στο μέλλον η ύφεση θα κτυπήσει και τις επιχειρήσεις της εφοδιαστικής και προκείμενου  να μη μετρήσουμε πολύ μεγάλες απώλειες και στον κλάδο μας,  έχουν ήδη γίνει προτάσεις προς την πολιτεία για τη στήριξη με μέτρα, όπως γίνεται με όλους τους τομείς της οικονομίας. Είμαι βέβαιος, όμως, εκφράζοντας αισιοδοξία, πως με ενότητα και σκληρή δουλειά το μέλλον μπορεί να είναι καλύτερο  μετά και από αυτή την κρίση.

MARINAIR CARGO SERVICES  LtD

Παύλος Πούτος, Managing Director – CEO

H περίοδος της υγειονομικής κρίσης στη χώρα μας ήταν μια ιδιαίτερη πρόκληση για όλη την κοινωνία, καθώς επίσης και για την εφοδιαστική μας αλυσίδα. Πρόκειται για μια περίοδο η οποία έδειξε τις παθογένειες στους αντίστοιχους κρίκους αυτής της αλυσίδας. Η ψηφιοποίηση της διαχείρισης των διεθνών μεταφορών και η εξ αποστάσεως εργασία ήταν αναγκαίες για να μπορέσει η εταιρεία μας να συνεχίσει να συμμετέχει στις μεταφορικές ανάγκες της συγκεκριμένης περιόδου. Η Marinair από το 2019 έχει  ήδη εισέλθει στο digitalisation της διαχείρισης/ηλεκτρονικής καταχώρησης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Αυτά ήταν δύο πολύ σημαντικά στοιχεία, τα οποία μας επέτρεψαν να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε ενεργά στον εφοδιασμό της ελληνικής και της διεθνούς αγοράς. Την  εν λόγω περίοδο η εταιρεία μας μπόρεσε  να μεταφέρει και να  εφοδιάσει με 125 τόνους ιατροφαρμακευτικό υλικό πολλά νοσοκομειακά ιδρύματα της χώρας, συμμετέχοντας και υποστηρίζοντας ενεργά το σύστημα υγείας.

MOBILE TECHNOLOGY

Ανδρέας Ζερβός, CEO

Στη Mobile Technology αντιληφθήκαμε από νωρίς ότι η πανδημία θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο που εργαζόμαστε και κοινωνικοποιούμαστε, γι’ αυτό προετοιμαστήκαμε εγκαίρως και εφαρμόσαμε όλα τα απαιτούμενα μέτρα προφύλαξης κάποιες ημέρες πριν από την επίσημη ανακοίνωση της κυβέρνησης. Αυτή η βίαιη προσαρμογή δεν επηρέασε ούτε την ενδοεταιρική επικοινωνία μας, ούτε τη συνεργασία με προμηθευτές από το εξωτερικό, καθώς φροντίσαμε να πραγματοποιούμε συστηματικές τηλεδιασκέψεις σχεδόν καθημερινά. Με ανάλογη επιτυχία ανταποκρίθηκε η ομάδα τεχνικών της Mobile Technology στην εντατικοποίηση των εργασιών που κλήθηκε να αντιμετωπίσει. Δεδομένου ότι οι μεγαλύτερες εταιρείες ταχυμεταφορών και Logistics, καθώς και τα σούπερ μάρκετ είναι πελάτες μας, κατά τη διάρκεια της καραντίνας το προσωπικό μας βρέθηκε στην «πρώτη γραμμή», προκειμένου να υποστηρίξει τις έκτακτες και αυξημένες ανάγκες τους. Σε επίπεδο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε την πλέον υποσχόμενη αναδυόμενη τεχνολογία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, στην οποία ως εταιρεία έχουμε επενδύσει ήδη από το 2018. Συγκεκριμένα, με πρωτοβουλία μας αναπτύξαμε εφαρμογή για το ρομπότ Pepper, στοχεύοντας στην ενημέρωση και επαγρύπνηση των πελατών του υποκαταστήματος ΑΒ στο Ελληνικό έτσι ώστε να πραγματοποιούν τις αγορές τους με ασφάλεια. Με αυτό το δημιουργικό τρόπο, θελήσαμε να συνεισφέρουμε στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά προπαντός στην ανάδειξη της ατομικής ευθύνης, που είναι θεμελιώδης για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού.

SYNERGY S.A.

Σπ.Τσουμπελή, Chief People Officer

Δ. Αποστολόπουλος, Chief Administration Officer

Βιώνοντας την επι-στροφή στη Γέφυρα Ασφάλειας, μετά την αντιμετώπιση μίας  πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης που έπληξε και πλήττει την ανθρώπινη υγεία, τα παγκόσμια συστήματα υγειονομικής περίθαλψης και σχεδόν  όλους τους οικονομικούς κλάδους, η  Synergy S.A. αντιμετώπισε την κρίση αυτή διαμορφώνοντας   πολιτικές και διαδικασίες για την προστασία  των ανθρώπων της και των οικείων τους, λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα για την υγεία  αλλά και για την παροχή επαγγελματικής και οικονομικής ασφάλειας  στους ίδιους και στις οικογένειές τους , με μία ομαδική προσπάθεια μείωσης των στρεσογόνων παραγόντων σε αυτή τη δύσκολη χρονική στιγμή στον παγκόσμιο χάρτη. Η πανδημία δοκίμασε την ετοιμότητα στη διαχείριση κρίσεων, τις συνεργασίες των ομάδων εξ αποστάσεως , τις ανθρώπινες σχέσεις και τη συμπαράσταση μεταξύ των εργαζομένων αλλά και των πελατών ή συνεργατών μας και μας έβγαλε πιο δυνατούς. Μας ένωσε,  δε μας απομάκρυνε. Σε αυτή τη στροφή, όχι στη νέα κανονικότητα αλλά στη νέα πραγματικότητα, ενισχύουμε τα μέτρα προστασίας, διασφαλίζοντας  την προστασία της ανθρώπινης εργασίας στις εγκαταστάσεις μας, τηρώντας στο ακέραιο όλες τις υγειονομικές οδηγίες (μάσκες, γάντια, θερμομέτρηση, τακτικούς καθαρισμούς, αποστάσεις, αποφυγή συγχρωτισμού, ενίσχυση της  τηλε-εργασίας κτλ). Οι οικονομικές απώλειες είναι σημαντικές, αλλά λαμβάνοντας την κρατική χορηγία μέσω των μέτρων που ανακοινώθηκαν και διαμορφώνοντας πλαίσιο εξοικονόμησης πόρων και μείωσης στο ελάχιστο των εξόδων, προσαρμοζόμαστε στις συνθήκες ώστε να ανταποκριθούμε στην οικονομική κρίση που θα επακολουθήσει την υγειονομική. Συνεχίζουμε να προσφέρουμε  τις επιχειρησιακές υπηρεσίες μας , ώστε οι πελάτες μας να νιώθουν ασφαλείς για την επιχειρηματική τους συνέχεια και εξυπηρέτηση, ενώ συντονίζουμε μακροπρόθεσμες ενέργειες και στρατηγικές, ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στην οικονομική πρόκληση,  αφού διασφαλιστεί η υγεία των ανθρώπων μας , της απόλυτης δύναμής μας.

TIMOCOM

Gunnar Gburek, Company Spokesman

Με το σύστημά μας προσφέρουμε στους πελάτες μας στην Ευρώπη μια ανεξάρτητη, ψηφιακή πλατφόρμα για φορτία και διαθέσιμα φορτηγά.  Η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς παρουσιάζεται εδώ όπως σε μια ψηφιακή αγορά. Όπως όλοι οι συμμετέχοντες στα Logistics, παρατηρήσαμε επίσης αλλαγές στην αγορά των μεταφορών, με σημαντικές διακυμάνσεις. Κάθε εταιρεία έχει επί του παρόντος ένα μεγάλο κομμάτι αβεβαιότητας στον προγραμματισμό της. Αυτό ισχύει επίσης για τα Logistics, τα οποία είναι απαραίτητα για τη συντήρηση των αλυσίδων εφοδιασμού. Η πρόσβαση σε μεγάλο αριθμό πιθανών συνεργατών σε ένα ενεργό δίκτυο μπορεί να βοηθήσει, καθώς οι μακροπρόθεσμες και βραχυπρόθεσμες προσφορές τοποθετούνται συνεχώς. Θέλαμε να προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας ασφαλή πρόσβαση στο σύστημά μας από το σπίτι. Επομένως, έχουμε επιτρέψει στους χρήστες μας να χρησιμοποιούν το σύστημά μας από το σπίτι δωρεάν και καταργήσαμε προσωρινά τους περιορισμούς IP. Πρέπει να κρατάμε μαζί στην τρέχουσα κατάσταση και να υποστηριζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε τις εφοδιαστικές διαδικασίες όσο το δυνατόν πιο απλά. Όλοι οι υπάλληλοι της TIMOCOM εργάζονται από το σπίτι τους από τα μέσα Μαρτίου. Δεδομένου ότι η TIMOCOM έχει έναν κανονισμό για Homeoffice από το 2018, είναι μια πρακτική που έχει ζήσει και μάθει. Η μετάβαση ήταν, ως εκ τούτου, εύκολη και οι συνάδελφοί μας είναι διαθέσιμοι στους πελάτες μας ως συνήθως για ερωτήσεις σχετικά με τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες μας.

Ελέγξτε επίσης

Ακίνητα εφοδιαστικής: Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Αθήνα στις αυξήσεις τιμών πώλησης

Η ανάπτυξη των logistics, σε συνδυασμό με την επέκταση του e-commerce, αυξάνουν τη ζήτηση για …