Συνέδριο με θέμα «Logistics & Customer Service for positive Customer Experience» διοργανώνει στις 18 Μαΐου το Supply Chain Institute, με την επιστημονική υποστήριξη της Planning.
Το συνέδριο θα κινηθεί σε δύο άξονες:
α) Customer Service B2B.
β) Customer Service B2C.
Με σκοπό να γίνει αντιληπτή η συνεισφορά των Logistics στο Customer Service και στην εμπειρία του πελάτη, θα παρουσιαστούν από ειδικούς case study, προβλήματα και λύσεις, καθώς και σύγχρονες τεχνικές και πρακτικές που οδηγούν σε positive customer experience.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο, η εξυπηρέτηση και η εμπειρία του πελάτη είναι ένας από τους τέσσερις πυλώνες της εφοδιαστικής αλυσίδας (μαζί με το Planning, το Warehousing και το Distribution), στον οποίο δεν έχουμε δώσει ακόμα τη βαρύτητα που του αναλογεί, με τις κατάλληλες τεχνικές και τα ενδεδειγμένα εργαλεία.
Στο συνέδριο θα απαντηθούν μεταξύ άλλων τα ερωτήματα: Η εξυπηρέτηση πελατών είναι αναγκαία προϋπόθεση για την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης; Αποτελεί στοιχείο διαφοροποίησης που μετατρέπεται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Πώς συνδυάζονται οι στρατηγικές, τα εργαλεία, η εκπαίδευση και η τεχνολογία για το βέλτιστο αποτέλεσμα και το ποιοτικό customer experience;
- Χορηγοί επικοινωνίας του συνεδρίου είναι τα περιοδικά Logistics & Management και Car & Truck.