Ολοκληρώνεται σήμερα το web forum του Supply Chain Institute για το E-COMMERCE BUSINESS – 15 κορυφαίοι ομιλητές

«E-COMMERCE BUSINESS: Κοστολόγηση και Κερδοφορία» είναι το θέμα που απασχολεί το νέο συνέδριο του Supply Chain Institute, το οποίο ολοκληρώνεται σήμερα, 3 Φεβρουαρίου (15.00-18.00), με την επιστημονική υποστήριξη της Planning.

Το 2020 «στιγμάτισε» την ανθρωπότητα. Υπήρξε καταλύτης και  επιταχυντής μετασχηματισμών στον προσωπικό, επαγγελματικό και καταναλωτικό τομέα. Στο πλαίσιο αυτό, το e-commerce παύει πλέον να είναι μόδα… και γίνεται λόγος επιβίωσης για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Είναι αναμφίβολο, ότι διανύουμε τη χρυσή εποχή των logistics στο e-commerce.

Το συνέδριο του Supply Chain Institute επικεντρώνεται στην κοστολόγηση των e-shop, στο last mile, στα προβλήματα που προκύπτουν και στο τι έπεται, καθώς και στη βέλτιστη αποθεματοποίηση.

  • Για εγγραφές, παρακολούθηση και περισσότερες πληροφορίες, ακολουθήστε το hyperlink  http://scisce.eu/event/e-commerce-business-%ce%ba%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b5%cf%81%ce%b4%ce%bf%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%af%ce%b1/

Η Director του Supply Chain Institute κ. Μαριτίνα Λάµπρου αναφέρει χαρακτηριστικά:  «Το e-shop βασίζεται στον καλό σχεδιασµό µε έµφαση στα operations. Έτσι, σκεφτήκαµε ότι θα είχε βαρύνουσα αξία για τον κλάδο ένα
συνέδριο το οποίο θα µελετήσει σε βάθος τα προβλήµατα στο e-commerce και τη ραγδαία ανάπτυξη του κλάδου, ενώ θα προσφέρει τις λύσεις ώστε το e-shop να λειτουργεί ως αυτοτελές και ακέραιο κέντρο κόστους και στο bottom line να είναι βιώσιµο και κερδοφόρο. Στο συνέδριο, θα επικεντρωθούµε σε θέµατα που αφορούν την κοστολόγηση των e-shops, το last mile εξετάζοντας τα προβλήµατα που αντιµετωπίζει και στο τι έπεται, καθώς και στη βέλτιστη αποθεµατοποίηση. Στόχος των επιχειρήσεων είναι το κέρδος. Ο τζίρος είναι µέσον για επίτευξη κέρδους, αλλά πιθανόν και ζηµίας εάν δεν λειτουργήσει το logistics-operations καλά».

Στις εργασίες του διήμερου συνεδρίου, το οποίο διεξάγεται διαδικτυακά, συμμετέχουν ως ομιλητές καταξιωμένα στελέχη των e-commerce logistics και πάροχοι λύσεων από την Ελλάδα και το διεθνές περιβάλλον.

  • Χορηγοί επικοινωνίας του συνεδρίου είναι η T-Press και τα περιοδικά Logistics & Management και Car & Truck.

Οι τρεις πυλώνες του συνεδρίου

  • Κοστολόγηση: Αξιολογήστε τα operations costs και ανασχεδιάστε εξοικονομώντας πόρους.
  • Τροφοδοσία & σωστά αποθέματα (stock, εκπτώσεις): Πόσο ασφαλείς είστε με τον όγκο των αποθεμάτων σας; Ποια η ισορροπία μεταξύ αποθεμάτων και κόστους;
  • Last mile: Πώς διαμορφώνεται το νέο business model στο τελευταίο μίλι;

Στους συμμετέχοντες θα παρουσιαστεί και θα σταλεί  αναλυτικό μοντέλο κοστολόγησης, όπου βάζοντας τα επιμέρους δικά τους κόστη, θα δουν πού υπάρχουν περιθώρια για βελτιώσεις, πώς θα δημιουργήσουν εύκολα “what if scenarios” και πώς θα αποφασίσουν πού και πώς πρέπει να επέμβουν με διορθωτικές ενέργειες.
Θα διεξαχθεί επίσης live benchmarking για να γνωρίζουν πού βρίσκονται τα κόστη τους σήμερα σε σχέση με την αγορά, ώστε να προβούν σε διορθωτικές κινήσεις.

Ατζέντα πρώτης μέρας (2 Φεβρουαρίου)

Κοστολόγηση + P&L του e -shop

• 80% των ελληνικών e-Shops είναι ζηµιογόνα
• 5-12 € ανά παραγγελία
• 17,5% Μ.Ο. το κόστος logistics
• benchmarks
• KPIs
• margin

 Κοστολόγηση αποθήκης

•150-250 γραµµές/ώρα
• 0,25 €-1€/παραγγελία 4 γρ.
• 65-85 €/βάρδια /άτοµο
• συγκεντρωτικό picking 6-8 orders
• µε λύσεις αυτοµατισµού-κόστος συσκευασίας 0,5 €/παραγγελία

Ατζέντα δεύτερης ημέρας (3 Φεβρουαρίου)

Κοστολόγηση αποθεµάτων

• 75% τζίρου από 8%-20% των προϊόντων
• κόστος συσκευασίας & υλικών 0,7-1,2 €/παραγγελία
• 1-5 € κόστος για απαξιώσεις
• κόστος επιστροφών 3-5%
• ABC ανάλυση
• dead stock

Κοστολόγηση last mile

• courier µε 1,5 €-2 €
• διανοµή µεγάλων παραγγελιών 4-6 €
• 2-5 € Μ.Ο. για last mile
• χρόνος παράδοσης
• τόπος παράδοσης
• πληροφόρηση του πελάτη

15 καταξιωμένα στελέχη δίνουν οδηγίες για να είναι κερδοφόρο το e-shop σας

Αλεβίζος Νίκος
Regional Supply Chain mngr GR-RO-BG-CY-TR
INTERSPORT

Ανδριανόπουλος Παναγιώτης
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύµβουλος
PLANNING

Ανδριανόπουλος Σταµάτης
Executive Consultant
PLANNING

Ανδρονίκου Νίκος
CEO
WAYSEXPRESS.COM

Βαµβακάς Γιάγκος
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύµβουλος
ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Γκότζιας Νίκος
Business Unit Manager
PLANNING

Ζαφειροπούλου Άρτεµις
General manager
CARGO GROUP LOGISTICS

Λευτέρης Κατσαρός
Chief Technology Officer
CIMA

Κιούσης Δηµήτρης
Διευθύνων Σύµβουλος
KIOUSSIS TRANSYS

Μανωλιάδης Λυκούργος
Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής
ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ

Μελετλίδης Ιωάννης
Business Development Manager
MANTIS

Μπέρτσος Κυριάκος
Logistics Intelligence Manager
FDL GROUP

Μπελιώτης Στάθης
Logistics Manager
BED AND BATH

Πρέκας Αντώνιος
Διευθυντής Αποθηκών & Τµήµατος Εξυπ.
METRO

Σαµολαδάς Γιάννης
Business Insurance Architect
TRUCK & CARGO INSURANCE

Τζιµούρτας Απόστολος
Chief commercial Officer
ORPHEE BEINOGLOU

Φούσας Παναγιώτης
Product & Key Account Manager
MOBILE TECHNOLOGY

Το Ινστιτούτο εκτιμά ότι το συνέδριο θα προσελκύσει κατ’ ελάχιστον 200 υψηλόβαθμα στελέχη που κατέχουν κορυφαία θέση στην εφοδιαστική αλυσίδα και τα logistics.

 

Ελέγξτε επίσης

Πρωτοπορία από τη SARMED: Με αδειοδότηση της Ε.Ε. γίνεται η πρώτη ελληνική 3PL με το ελάχιστο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

H SARMED αποτελεί πλέον την πρώτη εταιρία 3rd Party Logistics στην Ελλάδα που διαθέτει άδεια …

Τα Περιοδικά μας