Ευρεία συμμετοχή στο 1ο exclusive webinar του Supply Chain Institute

«Οι αλλαγές στο διεθνές εμπόριο και πώς επηρεάζονται οι εφοδιαστικές αλυσίδες και τα logistics», ήταν το θέμα του 1ου exclusive webinar που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία το Supply Chain Institute με την επιστημονική υποστήριξη της Planning, στις 24 Σεπτεμβρίου. Την εκδήλωση παρακολούθησαν με ενδιαφέρον οι ηγέτες του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας. Υποστηρικτικός ήταν ο ρόλος της MANTIS ως μεγάλης χορηγού, της ΠΑΕΓΑΕ ως events sponsor 2020 και της TOYOTA MATERIAL HANDLING ως χορηγού.

Η νέα σειρά «exclusive webinars» του Supply Chain Institute είναι μία πρωτοβουλία υψηλού επιπέδου, που απευθύνεται σε υψηλόβαθμα στελέχη της εφοδιαστικής αλυσίδας και έχει στόχο να μεταφέρει καινοτομική γνώση από experts του εξωτερικού και της ελληνικής αγοράς.

Στο πρώτο exclusive webinar το Supply Chain Institute φιλοξένησε ως keynote speaker τον Gerry Mattios, Partner στην Bain and Company’s Singapore office & Supply Chain and Global Trade Expert Singapore, καθώς και κορυφαίους πανελίστες, μεταξύ των οποίων οι κ. Ανδρέας Λουκάκης – Γεν. Διευθυντή στη Βιεξάλ ΑΕ, εταιρεία της Βιοχάλκο, Τάσος Βαμβακίδης – Commercial Manager στην PCT S.A., Δημήτρης Σταματίου – Operations Director Greece, Cyprus & Malta στην DHL EXPRESS (HELLAS) SA και Σταμάτης Ανδριανόπουλος – Executive Consultant στην PLANNING S.A.

Τα συμπεράσματα του 1ου exclusive webinar του Supply Chain Institute

Μελετώντας τις αλλαγές που διαδραματίστηκαν το τελευταίο διάστημα στο διεθνές εμπόριο, διαπιστώθηκε ότι από το globalization περάσαμε  στο slowbalization και πως η COVID-19, επιταχύνοντας τις διαδικασίες, μας μετεπιβίβασε στο DECOUPLING. Κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να παρθούν με τα νέα δεδομένα για τρία βασικά θέματα: Ποιοι θα είναι στο άμεσο μέλλον  οι προμηθευτές μας, πού θα  παράγουμε και ποιους θα προμηθεύουμε. Βλέπουμε νέες δομές παραγωγής σε χώρες που παραδοσιακά δεν είχαν, και εδώ έρχεται να βοηθήσει η αυτοματοποίηση και το decoupling.  Τα τελευταία χρόνια, η οικονομική κρίση, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες, η COVID-19 και άλλοι disruptors  γίνονται η νέα κανονικότητα. Θα δούμε έντονα τη στροφή στην αυτοματοποίηση και στην ψηφιοποίηση σε όλα τα στάδια και τα επίπεδα της εφοδιαστικής αλυσίδας, και θα δούμε και νέες ευκαιρίες που θα προκύψουν από την εγχώρια παραγωγή για ιδία κατανάλωση.

Οι στόχοι της εφοδιαστικής αλυσίδας θα απομακρυνθούν από το χαμηλό κόστος και στο μέλλον θα σχετίζονται με Flexibility, Resilience και Business Continuity. Συνεπώς απαιτείται ευέλικτο δίκτυο προμηθευτών (slowbaization & πιθανώς outsourcing), digitalization, visibility (βλέποντας σε βάθος μέσα από ένα μοντέλο control tower), analytics (με σενάρια που λειτουργούν αδιάλειπτα αλλά και simulations) και ασφαλώς new human asset skills (με γρήγορο decision making και γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας. Το social distancing και το e-commerce  εξάλλου είναι νεοεισερχόμενα με έντονες επιρροές στην καθημερινότητα και με αυξητική τάση.

Ελέγξτε επίσης

Στην Ελλάδα αποκλειστικά από τη Mobile Technology τα φορητά αξεσουάρ της βραβευμένης iWALK

Η Mobile Technology προχώρησε σε συνεργασία με την iWALK για την αποκλειστική διάθεση των βραβευμένων …