Έως τις 19 Οκτωβρίου η υποβολή υποψηφιοτήτων για το διεθνή διαγωνισμό Toyota Logistics Design Competition 2022

Στην πρόκληση για μικρότερες αλυσίδες εφοδιασμού, μεγαλύτερη ακρίβεια και ευελιξία, αλλά και μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις στις πόλεις, φιλοδοξεί να απαντήσει ο διεθνής διαγωνισμός Toyota Logistics Design Competition 2022.

Στη διοργάνωση του διαγωνισμού Toyota Logistics Design Competition, ο οποίος διεξάγεται κάθε δύο χρόνια από το κέντρο σχεδιασμού της Toyota Material Handling Europe, συμμετέχει φέτος για πρώτη φορά το ευρωπαϊκό στούντιο σχεδιασμού της Toyota, το Toyota Europe Design Development.

Περισσότερο από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού ζει σε αστικές περιοχές. Στην Ευρώπη, ειδικότερα, το ποσοστό αυτό υπερβαίνει το 80%. Ο άμεσος και επαρκής εφοδιασμός όλων αυτών των ανθρώπων με τα πράγματα που χρειάζονται, αποτελεί ένα τεράστιο εγχείρημα. Μόνο στην περιοχή του Παρισιού, γίνονται περίπου 4,3 εκατομμύρια παραδόσεις κάθε εβδομάδα.

Οι πόλεις συμπιέζονται όλο και περισσότερο, ενώ η κίνηση των αυτοκινήτων απαγορεύεται όλο και πιο συχνά στα κέντρα των πόλεων. Διαπιστώνεται επίσης η ύπαρξη έντονου ενδιαφέροντος για την καταπολέμηση της ρύπανσης στο αστικό περιβάλλον.

Η πρόκληση

Κατά το διαγωνισμό Toyota Logistics Design Competition 2022, η πρόκληση για τους φοιτητές είναι να ασχοληθούν με τα τεράστια ζητήματα που αφορούν την αστική μικροεφοδιαστική και να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης των αυξανόμενων προβλημάτων, καθώς και τρόπους περαιτέρω βελτίωσης της μικροεφοδιαστικής.

Ο Magnus Oliveira Andersson, επικεφαλής σχεδιασμού στην Toyota Material Handling Europe, τονίζει χαρακτηριστικά: «Ξεκινήσαμε με μόλις 132 εγγραφές στον πρώτο μας διαγωνισμό σχεδιασμού το 2014 και ο αριθμός αυτός αυξήθηκε φτάνοντας τις περίπου 2.500 εγγραφές στην τελευταία διοργάνωση. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που θα συνεργαστώ με τους συναδέλφους σχεδιαστές μας από την Toyota Europe Design. Μια κοινή πρόκληση που βλέπουμε μπροστά μας είναι να βρούμε μια λύση για μια πιο βιώσιμη κοινωνία. Οι παραδόσεις στο τελευταίο μίλι εξακολουθούν να αποτελούν τεράστιο ζήτημα, γι’ αυτό και η “αστική μικροεφοδιαστική” έγινε το θέμα μας γι’ αυτό το έτος».

Από την πλευρά του, o Laurent Bouzige, επικεφαλής σχεδιαστής στρατηγικής και κινητικότητας της Toyota Europe Design Development, δηλώνει: «Είμαστε ευτυχείς που συμμετείχαμε στην ανάπτυξη αυτού του διαγωνισμού, ο οποίος είναι αποτέλεσμα στενής συνεργασίας με τις δημιουργικές ομάδες της TMH. Για τη χρονιά αυτή θέλαμε να σπάσουμε τα σιλό που πολύ συχνά χωρίζουν τους κόσμους της αυτοκινητοβιομηχανίας και της εφοδιαστικής, καθώς και να επανεξετάσουμε και να αμφισβητήσουμε την κινητικότητα των αγαθών, των υπηρεσιών και των ανθρώπων, με ολιστικό και συστημικό τρόπο. Ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε νέες ιδέες και καινοτομικές προσεγγίσεις, για να δημιουργήσουμε από κοινού τη νέα κινητικότητα του αύριο».

Η διαδικασία

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε ήδη, είναι πλέον ανοικτός για σπουδαστές σχεδίασης από όλο τον κόσμο και καλωσορίζει όλες τις συμμετοχές που αντικατοπτρίζουν την κληρονομιά και την κουλτούρα της Toyota. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων λήγει στις 19 Οκτωβρίου 2021. Στη συνέχεια,  ομάδα επαγγελματιών που ασχολούνται με το σχεδιασμό και την καινοτομία εντός της Toyota, θα  αξιολογήσει τις συμμετοχές και θα καθορίσει τους φιναλίστ.

Όλοι οι φιναλίστ θα λάβουν σχόλια από την κριτική επιτροπή προς τα τέλη Νοεμβρίου και θα έχουν την ευκαιρία να επεξεργαστούν ξανά τις προτάσεις τους για την τελική συνεδρίαση της κριτικής επιτροπής. Ειδικοί και ηγέτες της βιομηχανίας θα λάβουν τις τελικές  αποφάσεις και θα επιλέξουν τους νικητές του διαγωνισμού.

Στους νικητές θα απονεμηθούν και χρηματικά βραβεία, ενώ οι ίδιοι θα έχουν την ευκαιρία να υποβάλουν αίτηση για εξάμηνη πρακτική άσκηση στο Toyota Material Handling Design Center (Σουηδία/Ιταλία), καθώς και στην Toyota Europe Design Development (ED2 – Γαλλία).

 

 

Ελέγξτε επίσης

Από τη SABO S.A., σε συνεργασία με τη Ferretto Group, η  πρώτη αυτόματη αποθήκη για τη βιομηχανία αλουμινίου

Στην πρώτη της εγκατάσταση στην Ελλάδα αυτοματοποιημένου συστήματος κάθετης αποθήκευσης για σημαντικό πελάτη της στη …

Τα Περιοδικά μας