Με την ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης ξεκινούν επισήμως στις 20 Μαΐου τα δρομολόγια Αθήνας – Θεσσαλονίκης του ΟΣΕ με τη χρήση της διπλής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του οργανισμού, τέλη του 2019 έως αρχές του 2020 και όταν θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως το έργο της σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης στο εν λόγω σιδηροδρομικό δίκτυο, το ταξίδι μπορεί να γίνεται ακόμα και σε 3 ώρες και 15-20 λεπτά περίπου. Με την περάτωση του έργου ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Λιανοκλαδίου – Δομοκού, καθίσταται πλέον η εφικτή η χρήση της διπλής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής.
Στο μεταξύ έχουν παραδοθεί και τα οδικά έργα πάνω στη γραμμή, όπως η σήραγγα του Καλλιδρόμου, η μεγαλύτερη δίδυμη σήραγγα στα Βαλκάνια, με μήκος 9 χιλιόμετρα, και η γέφυρα στην Εκκάρα Δομοκού, κατασκευή υψηλής σπουδαιότητας και τεχνικής δυσκολίας, καθώς γίνεται πάνω σε ρήγμα, σε σεισμογενή περιοχή.
Το δοκιμαστό δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί στις 15 Μαΐου, ενώ σε πρώτη φάση το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιείται θα είναι ελληνικό.