Στις 3 & 4 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί το 10ο συνέδριο Solutions του Supply Chain Institute, με θέμα «Synchronizing – Customer First Logistics». Στην ανακοίνωση του Supply Chain Institute σχετικά με το αντικείμενο και τους στόχους της νέας εκδήλωσης, αναφέρονται τα ακόλουθα:
«Το 2021 το τοπίο στην εφοδιαστική αλυσίδα άλλαξε παντελώς! Οι επιπτώσεις της Covid 19 είναι εμφανείς. Το διαθέσιμο εισόδημα του καταναλωτή μικραίνει κατά πολύ. Η δομή του εμπορίου άλλαξε. Η παγκοσμιοποιημένη αγορά διαφοροποιείται αισθητά. Το ΔΝΤ μιλά για απώλεια 11 τρις δολαρίων τη διετία 2020-2021, ενώ έως το 2025 εκτιμά ότι θα φτάσει τα 28 τρις δολάρια. Άρα είμαστε στο 40%.
Το μεταφορικό κύκλωμα διαφοροποιείται. Φτάσαμε το container να στοιχίζει 10 φορές περισσότερο από ό,τι πέρυσι. Και δεν υπάρχουν container για τη μεταφορά. Τα lead time ανεβαίνουν εκρηκτικά. Το lead time των δύο μηνών έγινε 4 μήνες, το 4 έγινε 6-8 κοκ. Η άρνηση παράδοσης από τους προμηθευτές είναι πλέον συχνό γεγονός. Οι ελλείψεις γίνονται συνεχώς εντονότερες. Δεν βρίσκουμε εύκολα πρώτες ύλες, ενώ το κόστος τους αυξήθηκε δραματικά. Ο σίδηρος ανέβηκε εκρηκτικά, δεν βρίσκουμε scanners γιατί δεν υπάρχουν chips κοκ. Το ρίσκο μεγαλώνει και ο κίνδυνος παραμένει απρόβλεπτος.
Το planning μειώνεται και γίνεται 15ήμερο, από εκεί που ήταν μηνιαίο, και το forecasting από 3μηνο γίνεται 6μηνο. Στο procurement μιλάμε πλέον για «αποπρομηθευματοποίηση» και «αποπροϊντοποίηση». Στην απρόβλεπτη και ταραγμένη αυτή κατάσταση, το synchronizing (ο σωστός συγχρονισμός των δραστηριοτήτων της εφοδιαστικής αλυσίδας) γίνεται πρωταρχικής βαρύτητας. Ποιες είναι οι προτάσεις μας και οι λύσεις μας σε αυτή την ταραγμένη νέα εποχή για την εφοδιαστική αλυσίδα;
Η αειφορία, το sustainability και η πράσινη εφοδιαστική απασχολούν όλο και περισσότερο τα στελέχη logistics. Η αγορά στρέφεται στην ηλεκτροκίνηση. Ζητά ηλεκτροκίνητα οχήματα τόσο για τη διανομή και το last mile όσο και για τις μεταφορές. Το ζητάνε πλέον οι εμπορικές και βιομηχανικές εταιρείες από τους μεταφορείς για να μειώσουν την εκπομπή του CO2. Υπάρχουν όμως επιλογές στην ηλεκτροκίνηση, στους σταθμούς φόρτισης, στο leasing αυτοκινήτων; Ποιο είναι το ισχύον πλαίσιο; Τι προβλέπεται για την επόμενη 2ετία; Πώς μετατρέπεται το κόστος με την ηλεκτροκίνηση;
Τη 2η μέρα του συνεδρίου θα παρουσιαστούν προτάσεις και λύσεις, θα απαντηθούν όλα τα ερωτήματα και θα προβληθούν λύσεις αυτοματοποίησης των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής για τη νέα εφοδιαστική αλυσίδα, όπως προδιαγράφεται σήμερα που το τοπίο έχει ήδη αλλάξει».
- Μεταξύ των χορηγών επικοινωνίας του συνεδρίου είναι τα περιοδικά Logistics & Management και Car & Truck.
Δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου και τη φόρμα συμμετοχής στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://scisce.eu/website/wp-content/uploads/entypo_Solutions_10_final.pdf




