Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου, 2024
ΑρχικήΕιδήσειςSupply Chain Institute: Στις 5 Δεκεμβρίου το workshop με θέμα «Customer service...

Supply Chain Institute: Στις 5 Δεκεμβρίου το workshop με θέμα «Customer service & Logistics»

Μετά τη μεγάλη επιτυχία των 2 πρώτων workshop ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών, έρχεται το 3ο και τελευταίο masterclass workshop εφοδιαστικής αλυσίδας του Supply Chain Institute, με θέμα «Customer service». Η εκδήλωση γίνεται με την επιστημονική υποστήριξη της Planning SA.

Όπως αναφέρει το Supply Chain Institute, η ιδέα για τις συναντήσεις ανταλλαγής γνώσης και εμπειρίας ξεκίνησε από την ανάγκη της αγοράς να συζητήσει με στελέχη, να ανταλλάξει εμπειρίες και καλές πρακτικές και να μάθει σε βάθος  τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν σήμερα οι επιτυχημένες επιχειρήσεις.  Έτσι, τα στελέχη αποκτούν νέα γνώση και χαράσσουν τη στρατηγική που ταιριάζει καλύτερα στη δική τους επιχείρηση.

Το ινστιτούτο τονίζει ότι τα διαδραστικά workshop δεν είναι εκπαιδευτικά σεμινάρια, αλλά συναντήσεις γνώσης σε ένα νέο format. Στο σχετικό δελτίο Τύπου αναφέρεται ότι τo customer service μιας επιχείρησης είναι νευραλγικής σημασίας, καθώς αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Αντικατοπτρίζει την εταιρεία και η μακροβιότητα αυτής της σχέσης με τον πελάτη εξαρτάται από την εμπειρία που εισπράττει ο πελάτης. Τα Logistics έχουν κορυφαίο λόγο στο customer service. Η ανάγκη διατήρησης υψηλού επιπέδου customer service, απαιτεί πλήρως ορθολογική διαχείριση των πόρων (input) και συστηματικό έλεγχο των παραγόμενων (output).

Η απαίτηση αυτή αποκτά ιδιαίτερη σημασία για την εφοδιαστική αλυσίδα, η οποία απορροφά και απασχολεί σημαντικούς πόρους της εκάστοτε εταιρείας, επηρεάζοντας  καθοριστικά το επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη. Η χωρίς σχεδιασμό παρέμβαση στις παραμέτρους της «εξίσωσης» λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας, μπορεί να οδηγήσει σε λειτουργικές «αρρυθμίες», σε υποβάθμιση του επιπέδου customer service και σε υποτίμηση της αξίας της εταιρείας σε βάθος χρόνου.

Πώς τα logistics θα βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη; Πώς η εφοδιαστική αλυσίδα θα κάνει την επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό; Το 3ο workshop εφοδιαστικής αλυσίδας του Supply Chain Institute θα πραγματοποιηθεί στο Eleon Loft στο Βοτανικό και θα κινηθεί σε 3 υποενότητες:

  1. Order processing.
  2. Μεταφορά & διανομή.
  3. Reverse Logistics & after sales.

Οι σύνεδροι θα λάβουν tips και σημεία προσοχής πάνω στα εξής ζητήματα:

  • Κανόνες παραγγελιοληψίας – credit control – order to cash – μετατροπή σε εντολή συλλογής – order processing.
  • Κριτήρια αξιολόγησης customer service – KPI’s.
  • Μεταφορά και διανομή για βέλτιστο customer service.
  • Επιστροφές – παραλαβές – έλεγχος – αιτία επιστροφής.
  • Επίλυση θεμάτων πελατών – διαχείριση παραπόνων.
  • Διαδικασίες στο αfter sales.

Οι θέσεις είναι περιορισμένες για να επιτευχθεί η διάδραση, ο ανοιχτός διάλογος με τους συνέδρους και η άμεση απάντηση σε ερωτήματα. Στο τέλος θα βγουν συμπεράσματα που θα προαγάγουν τη σκέψη και τη γνώση.

Τo workshop απευθύνεται σε πάσης φύσεως επαγγελματίες εφοδιαστικής αλυσίδας (μεσαία και υψηλόβαθμα στελέχη) με ενδιαφέρον για τους τομείς customer service, διαχείρισης παραγγελίας, μεταφοράς και διανομής, after sales service και διαχείρισης παραπόνων. Μέσα από το live televoting που θα διατρέχει όλο το workshop, θα προκύπτουν ενδιαφέροντα και χρήσιμα benchmarks για τις συζητήσεις στα στρογγυλά τραπέζια.

Το σύνθημα του Supply Chain Institute για την τριλογία των masterclass workshop εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία ολοκληρώνεται στις 5 Δεκεμβρίου, είναι: «Ακούμε, μιλάμε, ψηφίζουμε, δουλεύουμε στο workshop, μαθαίνουμε… γινόμαστε καλύτεροι!».

Περισσότερες πληροφορίες στο www.scisce.eu ή στο 2106180104.

  • Μεταξύ των χορηγών επικοινωνίας της εκδήλωσης είναι το περιοδικό Logistics & Management.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ