Υπογράφηκε το προηγούμενο διάστημα η σύμβαση υποκατάστασης της κατασκευαστικής εταιρείας Βιοτέρ από την ʼκτωρ στην εργολαβία: «Κάθετος άξονας 56 Εγνατίας Οδού: Ολοκλήρωση εργασιών σύνδεσης 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό». Η αρχική εργολαβία είχε δημοπρατηθεί το Σεπτέμβριο του 2006 και η σχετική σύμβαση είχε υπογραφεί το Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς, ωστόσο, περίπου από τα μέσα του 2010, παρουσιάστηκαν συμβατικές εμπλοκές με αποτέλεσμα να σταματήσει κάθε κατασκευαστική δραστηριότητα και το έργο να παραμείνει στάσιμο.
Αρχικά θα συνδεθεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ με την κατασκευή οδογέφυρας μήκους 2.700 μ. έργο το οποίο θα κοστίσει 26,5 εκατ. ευρώ και ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης είναι δώδεκα μήνες. Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου «η ολοκλήρωση της σύνδεσης είναι μεγάλης σημασίας δεδομένου ότι θα συμβάλλει τα μέγιστα στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων εμπορικών μεταφορών και τη μείωση του απαιτούμενου χρόνου προσέγγισης και απομάκρυνσης από τον Λιμένα».




