Mobile Technology: Αναβάθμιση customer service με support hub και «έξυπνες» θυρίδες

Στο μετασχηματισμό της εξυπηρέτησης των πελατών της, προσφέροντας νέες και αναβαθμισμένες υπηρεσίες, τόσο στην τεχνική υποστήριξη, όσο και στο last mile delivery, προχώρησε η Mobile Technology. Η εταιρεία δημιούργησε την πλατφόρμα Support Hub έτσι, ώστε οι πελάτες της να ενημερώνονται online και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο για την εξέλιξη των επισκευών τους, καθώς και για το ιστορικό όλων των συσκευών που έχουν στείλει για επιδιόρθωση. Mέσω της πλατφόρμας, μπορούν επίσης να εξυπηρετηθούν από τους έμπειρους τεχνικούς της εταιρείας άμεσα, δημιουργώντας online tickets, τα οποία διατηρούνται στο λογαριασμό τους, για να μπορούν να τα συμβουλευτούν μελλοντικά.

Στόχος της Mobile Technology είναι οι επιχειρήσεις που την εμπιστεύονται για την τεχνική τους υποστήριξη να στραφούν σταδιακά στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, έναντι της τηλεφωνικής, ακολουθώντας τις διαδεδομένες διεθνείς πρακτικές και απολαμβάνοντας ανάλογα οφέλη.

Επιπρόσθετα, η Mobile Technology εγκατέστησε «έξυπνες» θυρίδες (smart lockers) στην είσοδο των εγκαταστάσεών της, για να μπορούν οι επιχειρήσεις που προμηθεύονται ή επισκευάζουν εξοπλισμό στην εταιρεία να έχουν τη δυνατότητα για ανέπαφες παραλαβές-παραδόσεις όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Η νέα υπηρεσία της Mobile Technology συνδυάζει το εύχρηστο λογισμικό που ανέπτυξε inhouse, με τις εξαιρετικά ανθεκτικές θυρίδες της KEBA AG, τις οποίες ήδη προωθεί σε Ελλάδα και Κύπρο ως επίσημος αντιπρόσωπος του οίκου. Επιπρόσθετα και στο πλαίσιο ενημέρωσης των πελατών της για τα πλεονεκτήματα χρήσης των «έξυπνων» θυρίδων, η Mobile Technology προσφέρει κίνητρα για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για προγραμματισμένες, όσο και για έκτακτες παραλαβές-παραδόσεις, ενώ οι χρήστες καθοδηγούνται σε κάθε τους βήμα μέσω της ενσωματωμένης οθόνης των θυρίδων.

Υπογραμμίζεται ότι η Mobile Technology λειτουργεί ως Πιστοποιημένο Επισκευαστικό Κέντρο και αναλαμβάνει κατά μέσο όρο 4.500 επισκευές ετησίως, ενώ παράλληλα, προμηθεύει περίπου 3.600 μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις πανελλαδικά με εξοπλισμό (φορητά τερματικά, θερμικούς εκτυπωτές, barcode scanner κ.α. προϊόντα). Η απόφαση της εταιρείας να επενδύσει στην ολική αναβάθμιση του customer service της στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, οφείλεται στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της, αλλά και στην εξοικείωση του μέσου Έλληνα χρήστη με τις νέες τεχνολογίες.

Ελέγξτε επίσης

Storact*: Επιλεγμένοι συνεργάτες για ολιστική εξυπηρέτηση στην αποθήκη

Με πολύχρονη παρουσία στην ελληνική αγορά, με τη συσσωρευμένη από το 1976 εμπειρία του ιδρυτή …

Τα Περιοδικά μας