Ιωάννης Πολίτης (LOGISTIC-i): «Επιμονή στο success story κάθε πελάτη»

Στον κλάδο της πληροφορικής, η ραγδαία αναπτυσσόμενη εταιρεία LOGISTIC-i προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις οργάνωσης και διοίκησης, στοχεύοντας πάντα στην επιχειρησιακή αριστεία.

Παρουσίαση από τον κ. Ιωάννη Πολίτη, Business Director της LOGISTICi (έντυπος τεύχος Φεβρουαρίου 2021)

Από το 2010 που ιδρύθηκε η LOGISTICi, στελεχώνεται με επαγγελματίες που φέρουν  γνώσεις και εμπειρία τουλάχιστον 25 χρόνων στις εφαρμογές διαχείρισης αποθήκης, εμπορικής διαχείρισης και οικονομικών υπηρεσιών. Σκοπός της εταιρείας είναι η παροχή πλήρους πακέτου συμβουλευτικής υποστήριξης και οργάνωσης των τομέων μηχανογράφησης, εφοδιαστικής αλυσίδας και οικονομικών υπηρεσιών, οι οποίες βελτιώνουν και εκσυγχρονίζουν τις επιχειρησιακές διαδικασίες των πελατών της.

Πρόσφατα στην γκάμα των υπηρεσιών της LOGISTIC-i  προστέθηκε η παροχή συμβουλευτικής  υποστήριξης σε θέματα οργάνωσης και λειτουργίας συστημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας.

Διαρκής εκπαίδευση

Η επένδυση στους συνεργάτες της αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής κουλτούρας της LOGISTICi, καθώς σε αυτούς οφείλεται η υλοποίηση των επιχειρηματικών στόχων της, η επίτευξη των θετικών αποτελεσμάτων, καθώς και η συνεχής ανάπτυξή της. Η διαρκής εκπαίδευση του συνόλου των συνεργατών της στην πληροφορική, σε οικονομικά και λογιστικά θέματα, στην επιστήμη της εφοδιαστικής αλυσίδας και σε ποικίλα  επιχειρησιακά πεδία, αποτελεί ουσιαστικό στόχο της εταιρείας και πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση.

Στον τομέα της πληροφορικής, το έμψυχο δυναμικό της είναι εξειδικευμένο και πιστοποιημένο πάνω στις εφαρμογές που αντιπροσωπεύει η εταιρεία, σε εξειδικευμένες εφαρμογές ανάπτυξης λογισμικού, αλλά και σε συγκεκριμένους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Έτσι κατά τη συνεργασία με τους πελάτες της, ο υπεύθυνος κάθε τμήματος μπορεί να απευθύνεται στον αρμόδιο εξειδικευμένο συνεργάτη της LOGISTIC-i.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η δυνατότητα να εξυπηρετεί επιχειρήσεις όλων των κλάδων (παραγωγικές, παροχής υπηρεσιών, εμπορικές, μεταφορών και αποθηκεύσεων, κατασκευαστικές).

Μερικές από τις λύσεις που παρέχει η  LOGISTIC-i    είναι οι ακόλουθες:

  • Πλήρης παρακολούθηση παραγωγής σε παραγωγικές μονάδες.
  • Ειδική διαχείριση CRM με tablet σε εμπορικές επιχειρήσεις.
  • Συστήματα διαχείρισης έργου σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών.
  • Ειδικά συστήματα POS σε εταιρείες λιανικών πωλήσεων.
  • Πλήρης οργάνωση αποθηκών, τμημάτων πωλήσεων, οικονομικών υπηρεσιών και συστημάτων παραγωγής.
  • Web εφαρμογές για Custom λύσεις.
  • B2B συστήματα και EDI λύσεις.

Προκειμένου να καλύψει τις λογιστικές και οικονομοτεχνικές ανάγκες των πελατών της, η LOGISTIC-i  διαθέτει στελέχη με άδειες λογιστή Α’ τάξης και με προϋπηρεσία σε οικονομικές διευθύνσεις πολύ μεγάλων εταιρειών. Εξάλλου στην ομάδα των συνεργατών της μετέχουν οικονομικοί αναλυτές και χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι, ενώ η εταιρεία συνεργάζεται και με ορκωτούς λογιστές, διασφαλίζοντας έτσι τη δυνατότητα να καλύπτει όλες τις ανάγκες του λογιστηρίου και της οικονομικής διεύθυνσης κάθε επιχείρησης, οποιασδήποτε μορφής και μεγέθους.

Η εταιρεία αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου ή επιμέρους κάλυψη των λογιστικών εργασιών, όπως και την πλήρη ή μερική επίβλεψη των εργασιών ενός λογιστηρίου.

Η LOGISTIC-i  μπορεί επίσης να παρέχει υπηρεσίες παράλληλα και επικουρικά με τη λειτουργία του λογιστηρίου και της οικονομικής διεύθυνσης, όπως είναι η έκδοση μισθοδοσίας, η οργάνωση cash flow και η διαχείριση πιστώσεων.

Πιστοποιημένη εξειδίκευση

Όσον αφορά την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα οργάνωσης και λειτουργίας συστημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας, η LOGISTIC-i  προσφέρει πλέον και τη δυνατότητα υλοποίησης ολοκληρωμένων λύσεων, από την κατασκευή μέχρι και τη λειτουργία αποθηκευτικών μονάδων, καθώς  και την οργάνωση του συνόλου της εμπορικής διαχείρισης.

Η πιστοποίηση κατά το πρότυπο EN ISO 9001: 2015 επισφραγίζει το όραμα της εταιρείας να καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες των πελατών της στα αντικείμενα εξειδίκευσής της και να λειτουργεί με σεβασμό προς την κοινωνία. Οι διαδικασίες της είναι σταθερά προσανατολισμένες στη διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, ώστε αυτές να συμμορφώνονται προς τις απαιτήσεις των πελατών και τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας, με σεβασμό στους εργαζόμενους.

Από τις αρχές του 2020 η LOGISTIC-i έχει εντάξει στην οργάνωση των έργων και στην υποστήριξη των πελατών της, τα συστήματα Agile και τις ειδικές διαδικασίες Scrum και Kanban, ενώ χρησιμοποιεί πλήρως εξειδικευμένα portal project management.

Στόχος της είναι να παρέχει πλήρη κάλυψη των αναγκών του πελατολογίου της σε υποδομές και στην οργάνωση αυτών, καθώς και σε θέματα οικονομικά, πληροφορικής και εφοδιαστικής αλυσίδας.

Οι αρχές της LOGISTIC-i, οι οποίες αποτελούν πυξίδα για όλες τις δραστηριότητές της, είναι η αξιοπιστία των προτάσεών της, η ακεραιότητα στην επικοινωνία, η αμεσότητα στην προσφορά λύσης, η υπευθυνότητα στην αντιμετώπιση και ο σεβασμός στους ανθρώπους.

Πολύτιμη συνεργασία με SoftOne και Mantis

Η LOGISTIC-i είναι επίσημος και πιστοποιημένος  συνεργάτης της εταιρείας SoftOne. Οι εφαρμογές της SoftOne, βασισμένες  και σχεδιασμένες με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία, βελτιώνουν την αποδοτικότητα των διαδικασιών της εκάστοτε εταιρείας, μειώνουν το λειτουργικό της κόστος και αυξάνουν την παραγωγικότητά της. Με τις εφαρμογές Mobility της SoftOne, οι συνεργάτες κάθε επιχείρησης, οι πελάτες αλλά και οι προμηθευτές της μπορούν να έχουν πρόσβαση από παντού και με τη χρήση οποιασδήποτε φορητής συσκευής, απλοποιώντας έτσι την επικοινωνία και εξοικονομώντας χρόνο.

Επιπλέον, από την αρχή της λειτουργίας της η LOGISTIC-i, συνδυάζοντας την εμπειρία των στελεχών της με τις τεχνολογικές δυνατότητες της Logistics Vision Suite της Mantis, έχει υλοποιήσει πληθώρα project στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Η Logistics Vision Suite της Mantis προσφέρει πραγματική προσαρμοστικότητα και ευελιξία, που είναι μοναδική παγκοσμίως. Εξυπηρετεί με ευκολία τις ανάγκες των πιο απαιτητικών επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως μεγέθους, και τις βοηθά να επιτύχουν ένα ασυναγώνιστα γρήγορο ROI και χαμηλό TCO.

 

Ελέγξτε επίσης

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής στη συνεδρίαση του ΕΒΕΠ για το myDATA

Με τη συμμετοχή του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων κ. Γιώργου Πιτσιλή (φωτό), όπως …

Τα Περιοδικά μας