(ADVERTORIAL ENTERSOFT)
Η αύξηση των online αγορών στην Ελλάδα κατά 30% το 1ο τρίμηνο του 2021(*), και οι αντίστοιχα αυξημένες απαιτήσεις από τη λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, έχουν οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη πολυπλοκότητα των δικτύων παραγωγής και διανομής και σε επιπλέον προκλήσεις για τη σύγχρονη επιχείρηση. Ειδικά στην ανταγωνιστική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, παράγοντες όπως η διαθεσιμότητα και η χωρίς λάθη εκτέλεση των παραγγελιών, επηρεάζουν άμεσα τόσο τις άμεσες πωλήσεις, όσο και την πιστότητα των πελατών.
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικού Εμπορίου επενδύουν σε έξυπνη τεχνολογία διαχείρισης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, ως μέρος του ψηφιακού τους μετασχηματισμού, φιλοδοξώντας να βελτιώσουν την ενσωμάτωση των δεδομένων, να αυξήσουν τη γνώση στον τρόπο λειτουργίας και να ενισχύσουν τη λειτουργική απόδοση.
Σουίτα Entersoft SCM 360
Η σουίτα Entersoft SCM 360 προσφέρει σφαιρική προσέγγιση στη διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, δημιουργώντας σήμερα το πλαίσιο για την Εφοδιαστική Αλυσίδα του Αύριο. Είναι σχεδιασμένη γύρω από τη βελτιστοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών δεικτών, όπως η πιστότητα και η ικανοποίηση του πελάτη. Ενσωματώνοντας πλήθος επιλογών και εργαλείων, η σουίτα Entersoft SCM 360 περιλαμβάνει ένα σύνολο λύσεων που εστιάζουν στην οξυμένη ανάγκη των επιχειρήσεων για επενδύσεις που συμβάλλουν σε βελτίωση της παραγωγικότητας, σε μείωση του λειτουργικού κόστους, σε αυξημένη ανταγωνιστικότητα, αλλά και στη διάχυση και την ενίσχυση μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας σε κάθε κρίκο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Η Entersoft υποστηρίζει τη σουίτα Entersoft SCM 360 με συμπληρωματικές λύσεις που εμπλουτίζουν το υπολογιστικό περιβάλλον (ERP, CRM, Ηλεκτρονική Τιμολόγηση κ.ά.), οργανωμένες δομές, αλλά και μία ισχυρή ομάδα στελεχών με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην υλοποίηση έργων στην αγορά της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
*Έρευνα Focus Bari (Focus on Tech Life Tips) – 1ο τρίμηνο 2021