Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου, 2025
ΑρχικήΕιδήσειςMobile Technology & Zebra Technologies: Η γέφυρα μεταξύ Εφοδιαστικής Ακρίβειας και Retail...

Mobile Technology & Zebra Technologies: Η γέφυρα μεταξύ Εφοδιαστικής Ακρίβειας και Retail Experience(Advertorial)

Η αγορά αλλάζει με ρυθμούς που δεν αφήνουν περιθώρια καθυστέρησης, με τους καταναλωτές να απαιτούν εμπειρίες χωρίς εμπόδια στο φυσικό κατάστημα. Η εποχή του κατακερματισμού τελείωσε: Τα logistics και το retail δεν είναι πια δύο ξεχωριστοί κόσμοι, αλλά ένα ενιαίο οικοσύστημα· μια αλυσίδα όπου η πληροφορία, το προϊόν και ο πελάτης συνδέονται αδιάκοπα.

Σε αυτό το νέο περιβάλλον, η Zebra Technologies και η Mobile Technology οδηγούν τη μετάβαση προς το omnichannel μέλλον. Η πολυετής συνεργασία των δύο εταιρειών έχει διαμορφώσει ένα τεχνολογικό οικοσύστημα που ενώνει την αποθήκη, το κατάστημα και τον τελικό καταναλωτή, μέσα από λύσεις που συνδυάζουν αξιοπιστία, καινοτομία και απόδοση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η Mobile Technology αναδείχθηκε Partner of the Year Greece, Turkey & MAGGIC 2025” από τη Zebra Technologies, μια διάκριση που επιβεβαιώνει τη συνέπεια και τη βαθιά τεχνογνωσία της στην εφαρμογή λύσεων αιχμής.

Από τα Fixed Scanners, που διασφαλίζουν τον ακριβή και αυτόματο έλεγχο κάθε προϊόντος στην αποθήκη, μέχρι τα SelfService Kiosks και τον Personal Shopper που μεταμορφώνουν την εμπειρία στο φυσικό κατάστημα, η Zebra Technologies και η Mobile Technology καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα του omnichannel retail.

Στην καρδιά της εφοδιαστικής αλυσίδας, τα Fixed Industrial Scanners εξασφαλίζουν απόλυτη ακρίβεια και αυτοματοποίηση. Κάθε προϊόν, κάθε barcode και κάθε κίνηση, εντοπίζονται, σαρώνονται και καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο. Η τεχνητή όραση και η μηχανική μάθηση επιτρέπουν τον άμεσο ποιοτικό έλεγχο και τη μείωση λαθών σε επίπεδα που μέχρι πρόσφατα θεωρούνταν αδύνατα. Το αποτέλεσμα είναι μια αποθήκη που «βλέπει» και «σκέφτεται», ένα logistics hub έτοιμο να συνδεθεί απρόσκοπτα με το retail μέτωπο.

Στο κατάστημα συνεχίζεται η ίδια φιλοσοφία: Η νέα γενιά self-service kiosks, όπως το KC50 Android Kiosk, φέρνει την ευκολία και την ταχύτητα της τεχνολογίας εκεί που συναντάται ο πελάτης με το brand. Είτε πρόκειται για check-in, είτε για ενημέρωση προϊόντων, είτε για ηλεκτρονική παραγγελία, τα kiosks της Zebra Technologies δίνουν τη δυνατότητα στον πελάτη να εξυπηρετηθεί μόνος του, άμεσα και χωρίς αναμονή. Για την επιχείρηση, αυτό σημαίνει χαμηλότερο λειτουργικό κόστος, συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης και real-time εικόνα της αγοραστικής συμπεριφοράς.

Η εμπειρία ολοκληρώνεται με τον Personal Shopper, έναν ψηφιακό «σύμβουλο αγορών» που ενσωματώνει την προσωποποίηση και την ταχύτητα που απαιτεί ο σύγχρονος πελάτης. Με τη συσκευή στο χέρι, ο καταναλωτής δημιουργεί τη δική του διαδρομή μέσα στο κατάστημα: Αναζητά προϊόντα, σαρώνει, λαμβάνει προσφορές, πληρώνει ανέπαφα, όλα μέσα από ένα περιβάλλον Android, οικείο και εύχρηστο. Για τις επιχειρήσεις, ο Personal Shopper δεν είναι απλώς ένα εργαλείο self-scanning· είναι ένα κανάλι δεδομένων που αποκαλύπτει προτιμήσεις, συνήθειες και ευκαιρίες για cross-selling και personalization.

Έτσι, από την αποθήκη μέχρι το ράφι και από εκεί στον πελάτη, η Zebra Technologies και η Mobile Technology ενορχηστρώνουν ένα ενιαίο ψηφιακό οικοσύστημα· ένα περιβάλλον όπου οι τεχνολογίες logistics, τα εργαλεία εξυπηρέτησης και τα data λειτουργούν συμπληρωματικά, δημιουργώντας αυτό που μέχρι χθες θεωρούσαμε αδύνατο: μια απρόσκοπτη εμπειρία «end to end», όπου κάθε κρίκος της αλυσίδας επικοινωνεί σε πραγματικό χρόνο.

Το μέλλον του retail είναι συνδεδεμένο, ευφυές και βιωματικό.
Και η συνεργασία της Mobile Technology με τη Zebra, δείχνει ξεκάθαρα ποιοι το οδηγούν.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις λύσεις Zebra, επικοινωνήστε με την Mobile Technology στο info@mt.com.gr, ή επισκεφθείτε το www.mt.com.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ