Με το χρυσό βραβείο τιμήθηκε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» στα CRM Grand Prix Customer Service Awards 2019 που διοργάνωσε η Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου Teleperformance. Η Teleperformance Greece πραγματοποίησε φέτος την πρώτη virtual τελετή απονομής των CRM Grand Prix Customer Service Awards, σε ένα πρωτοποριακό και εξαιρετικά δυναμικό event.
Στον ετήσιο θεσμό του CRM Grand Prix, οποίος μετρά 21 χρόνια στην Ελλάδα, για το 2019 συμμετείχαν 39 εταιρείες από 6 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, οι οποίες συνολικά απασχολούν περισσότερους από 4.000 τηλεκπροσώπους.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» έλαβε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Telephone Response άνω των 50 τηλεκπροσώπων». Το αργυρό βραβείο απονεμήθηκε στην Eurobank και το χάλκινο στη Nova.