Επίκαιρο ψηφιακό εργαστήριo από το ΣΕΒ στις 18 Νοεμβρίου

Με θέμα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο: από τη θεωρία στην πράξη», ο ΣΕΒ διοργανώνει την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου και ώρα 16:00 μ.μ. ψηφιακό εργαστήριο.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελούν σημαντικά εργαλεία εξαγωγών. Το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την πρακτική εφαρμογή και με απώτερο σκοπό, οι ελληνικές επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στις ανάγκες που επικρατούν στο διεθνές εμπόριο, αλλά και να αναπτύξουν ή να εξελίξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και γνώσεις στα θέματα αυτά. Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των κλάδων.

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα παρουσιαστεί και ο πρόσφατος Πρακτικός Οδηγός E- Commerce του ΣΕΒ για τη σωστή επικοινωνία με τον καταναλωτή.

Δηλώσεις συμμετοχής έως τη Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου, εδώ. 

Πληροφορίες:  Τομέας Βιομηχανίας, Ανάπτυξης, Δικτύων και Περιφερειακής Πολιτικής ΣΕΒ, κ. Βίκυ Μακρυγιάννη, τηλ. 211 5006 121,  email: ir@sev.org.gr και Τομέας Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος και Ρυθμιστικών Πολιτικών ΣΕΒ, κ. Αθηνά Βουνάτσου, τηλ. 211 5006 109, email: eper@sev.org.gr

Σχέδιο προγράμματος του ψηφιακού εργαστηρίου

Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2020

16:00 – 16:05 Έναρξη

Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, ΣΕΒ

1ο μέρος: Οι νέες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ

16:05 – 16:35

  • Οφέλη και προκλήσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ στις εξαγωγές – Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Founder, Socialab
  • Η εμπειρία του ψηφιακού μάρκετινγκ στον κλάδο των καλλυντικών – Παναγιώτης Δρόσος, International Business Development Director, Κορρές Φυσικά Προϊόντα

Ερωτήσεις, συζήτηση

Συντονισμός: Βίκυ Μακρυγιάννη, Senior Advisor ExportReady, ΣΕΒ

Παρεμβάσεις

16:35 – 16:45

  • Η σημασία της ψηφιακής παρουσίας στις επιχειρήσεις της Περιφέρειας – Αχιλλέας Νταβέλης, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών
  • Ανταγωνισμός στο ψηφιακό περιβάλλον – Παντελής Μπορόβας, Προϊστάμενος, Διεύθυνση Μέσων Ενημέρωσης, Διαδικτύου και Ηλεκτρονικών Υποδομών, Επιτροπή Ανταγωνισμού

2ο μέρος: Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

16:45 – 17:25

  • Χαράσσοντας νέες διαδρομές ηλεκτρονικού εμπορίου – Άγγελος Γαλανάκης, Head of Sales Greece, Bulgaria, Cyprus & Malta, Google
  • Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τον ψηφιακό καταναλωτή – Κατερίνα Φραιδάκη, Πρόεδρος, Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), E-Commerce coordinator, Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN)
  • Απολογισμός και συμπεράσματα μιας επιτυχημένης πορείας E-Commerce – Γιάννης Γαβριηλίδης, Chief Marketing & eCommerce Officer Ελλάδας & Κύπρου, Public

Ερωτήσεις, συζήτηση

Συντονισμός: Αθηνά Βουνάτσου, Senior Advisor, ΣΕΒ

17:25 – 17:30 Συμπεράσματα

Ελέγξτε επίσης

Δημιουργία cluster για τη διαχείριση του εμβολίου κατά του νέου κορονοϊού, ζητά η ΕΕΒΨ&L από το Υπουργείο Υγείας

Πρόταση προς το Υπουργείο Υγείας, για τη δημιουργία συστάδας συνεργατικού σχηματισμού για τα εμβολιαστικά κέντρα …