Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου, 2025
ΑρχικήΕιδήσειςΣτρατηγική επένδυση της Jungheinrich AG στη ρομποτική και το λογισμικό αυτοματισμού

Στρατηγική επένδυση της Jungheinrich AG στη ρομποτική και το λογισμικό αυτοματισμού

Μειοψηφικό πακέτο στη νεοφυή γερμανική επιχείρηση ρομποτικής Magazino απέκτησε πρόσφατα ο γερμανικός πολυεθνικός όμιλος Jungheinrich AG, με σκοπό την ανάπτυξη λογισμικού αυτοματισμού και την επέκταση της τεχνογνωσίας στα αυτοματοποιημένα intralogistics.

Εκπρόσωποι από τις δύο εταιρείες υπέγραψαν τις αντίστοιχες συμβάσεις στο Dingolfing και συμφώνησαν σε μια ευρεία στρατηγική συνεργασία, με στόχο την εξέλιξη της τεχνογνωσίας τους στους τομείς της ρομποτικής και του αυτοματισμού (mobile automation).

Ο δρ. Lars Brzoska, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Jungheinrich AG, δήλωσε: «Η Magazino είναι μια καινοτόμα νέα εταιρεία, που διαθέτει εξαιρετική εξειδίκευση στον τομέα του λογισμικού πλοήγησης και ελέγχου αυτοματισμών αποθήκης (mobile automation). Αυτή η επένδυση ακολουθεί τη στρατηγική ανάπτυξής μας και θα συμβάλει σημαντικά στην επιταχυνόμενη επέκταση των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων, αναφορικά με τα αυτόματα μηχανήματα».

Η αυτοματοποίηση αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους μοχλούς ανάπτυξης του κλάδου των intralogistics. Η Jungheinrich αναμένει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε αυτόν τον τομέα τα επόμενα χρόνια. Αυτή η τάση καθοδηγείται κυρίως από τη ραγδαία αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η Magazino έχει παρουσία στην αγορά από το 2014, με ένα αυτόματο ρομπότ συλλογής παραγγελιών, το οποίο μπορεί να περιηγείται έξυπνα στο περιβάλλον της αποθήκης και να συλλέγει με ακρίβεια τα σωστά κιβώτια. Το σύστημα χρησιμοποιείται κατά κόρον σε αποθήκες ηλεκτρονικών καταστημάτων και παρόχων υπηρεσιών logistics.

«Ελέγχοντας τα ρομπότ σε ένα τόσο πολύπλοκο περιβάλλον, η Magazino έχει αποκτήσει μοναδική εξειδίκευση σε παγκόσμιο επίπεδο, την οποία θέλουμε να αναπτύξουμε και να ενσωματώσουμε στον κόσμο των προϊόντων της Jungheinrich», τόνισε ο δρ. Lars Brzoska.

Ο Frederik Brantner, CEO και συνιδρυτής της Magazino, δήλωσε: «Η επένδυση της Jungheinrich στη Magazino καταδεικνύει την υψηλή ζήτηση της αγοράς για το λογισμικό μας ACROS.AI, καθώς και για τα ρομπότ μας. Με αυτή την επένδυση, η Magazino θα ισχυροποιήσει τη θέση της αναφορικά με το λογισμικό στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά των αυτοκινούμενων ρομπότ».

Η Jungheinrich κυκλοφόρησε το πρώτο της αυτόματο μηχάνημα το 1962. Από τότε, ο όμιλος έχει γίνει ένας από τους κορυφαίους παρόχους λύσεων αυτόματου εξοπλισμού material handling. Με τη βοήθεια έξυπνου λογισμικού και πλοήγησης τελευταίας τεχνολογίας, η Jungheinrich επεκτείνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των αυτόματων προϊόντων που προσφέρει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ