ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

MANAGEMENT

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒΕ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΟΛΘ

Στον ιστορικό χώρο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε στις 17/7 η δεύτερη  συνεδρίαση του ΔΣ του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), παρουσία του επίτιμου μέλους του ΔΣ κ. Σωτήρη Θεοφάνη, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΘ Α.Ε., καθώς και του Rui Pinto, Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΘ Α.Ε. Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου, έχοντας βασικ...


ATTICA GROUP

Η Attica Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ (Attica Group), μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group διακρίθηκε ως «True Leader», Όμιλος–Ηγέτης, στα πλαίσια του ομώνυμου θεσμού της ICAP Group, σε τελετή βράβευσης που πρ...

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ LOGISTICS

Ειδικά στον τομέα των logistics, όπου ανάλογα με τη δραστηριότητα της κάθε επιχείρησης ο βαθμός επικινδυνότητας ενδέχεται να διαφέρει, συστήνεται να μη...

ΕΡΕΥΝΑ DHL: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ LOGISTICS ΑΝΘΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ

Το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στο συνολικό όγκο συναλλαγών των ανεπτυγμένων χωρών αναμένεται να φτάσει μέχρι και 40% μέχρι το 2025, ενώ...

ΚΑΥΣΙΜΑ, ΕΜΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ LOGISTICS

Οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών, ως οι τελευταίοι κρίκοι της εφοδιαστικής αλυσίδας στο χώρο των καυσίμων, έχουν μεγάλο μέρος της ευθύνης...

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ LOGISTICS ΑΝΘΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ

Κατά τη διάρκεια των επόμενων 10 ετών, οι ηλεκτρονικές λιανικές πωλήσεις θα αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία από ό,τι αναμενόταν μέχρι...

ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ

Ποιες είναι οι προτεραιότητες που θα πρέπει να προωθήσουμε στο λιμάνι του Πειραιά; Τι ρόλο μπορεί να παίξει η εκπαιδευτική κοινότητα στο σχεδιασμό...

ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ… ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Όσοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το Μιχάλη Μπουρλάκη κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του στο πρόσφατο 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο της...

Η «ΑΝΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ» ΤΩΝ… ΔΕΜΑΤΩΝ

Αν εξαιρέσουμε τις χριστουγεννιάτικες παραγγελίες που γίνονται στις… 23 Δεκεμβρίου και, φυσικά, απαιτούν παράδοση την επομένη, οι περισσότερες...

BIG DATA ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η DHL παρουσίασε πρόσφατα την έκθεση τάσεων «Big Data στα Logistics». Η έκθεση, που δημοσιεύθηκε από την –φημισμένη για το έργο της– ομάδα...

CLOUD: INTERNET ΜΕ… ΟΛΙΓΟΝ MARKETING

«Τι είναι cloud; Είναι internet με λίγο… marketing». Ο Κωστής Μαμμάσης, διδάκτορας του πανεπιστημίου Αιγαίου στην Επιχειρηματική Έρευνα και διευθύνων σύμβουλος...

ΨΩΝΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ LOGISTICS ΚΑΤ΄ ΕΝΤΟΛΗ

O δρ. Μιχάλης Μπουρλάκης, καθηγητής Εφοδιαστικής Αλυσίδας στο Πανεπιστήμιο του Cranfield στην Αγγλία, δουλεύει αυτό το διάστημα πάνω στις αλλαγές που...

MALCOLM BOWDEN [GS1 GLOBAL SOLUTIONS]: ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Ο Malcolm Bowden, πρόεδρος της GS1 Global Solutions, ήταν καλεσμένος της GS1 Association Greece, και γιόρτασε μαζί της, στην Αθήνα, τα 40 χρόνια...

ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ... ΤΑΜΠΕΡΑΜΕΝΤΟ

Πέρα από τη μόρφωση (π.χ. πτυχίο), την επαγγελματική εμπειρία, τις γνώσεις ή τις δεξιότητες, πιο σημαντικό σε βαρύτητα είναι το προφίλ συμπεριφορών ενός...

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Μπορεί κάποιος εργαζόμενος στην αποθήκη, χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση να αναρριχηθεί στη θέση του διευθυντή; Κάποτε ναι. Σήμερα μάλλον όχι… Τα τελευταία τέσσερα...

ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥΛΟΣ (ATHENTIS CONSULTING): ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ «ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΚΟΛΙΑΣ»

Η κορυφαία αμερικανική εταιρεία Infor αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από μια δυναμική εταιρεία πληροφορικής και συμβουλευτικών υπηρεσιών, και δύο στελέχη της μας...

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ: ΤΟ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΩΝ LOGISTICS

Η εφοδιαστική αλυσίδα στηρίζεται στην τεχνογνωσία και τις ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού της. Η σχέση αυτή έγινε ακόμα πιο σύνθετη τον καιρό της...

INCOTERMS: ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΓΡΙΦΟΣ ΓΙΑ ΠΩΛΗΤΕΣ & ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ, AN KAI OI ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ

Οι εξαγωγές είναι ένα από τα λίγα θετικά στοιχεία με τα οποία τροφοδοτείται η ελληνική οικονομική επικαιρότητα των ημερών μας· δυστυχώς κι αυτό...

ΠΑΝΟΣ ΑΓΕΡΙΔΗΣ (ΙΔΙΠ- ΕΕΔΕ): ΤΟ «ΤΡΙΨΕ - ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕ» ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ…

Ο πρόεδρος του πιο «παραγωγικού» από τα Ινστιτούτα της ΕΕΔΕ μιλάει στο L&M για όλη την ατζέντα της ελληνικής οικονομίας κι εκφράζει σκεπτικισμό για τα...

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΟΣΧΟΥΡΗΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ, ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ

Ο Σωκράτης Μοσχούρης, επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς (ΠΑ.ΠΕΙ.) στο Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας, αισθάνεται...

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έρευνα δείχνει ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε παγκόσμιες αγορές είναι δύο φορές πιο πιθανό να πετύχουν σε σχέση με όσες δραστηριοποιούνται σε...

ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Μετά από μια λαμπρή καριέρα στην «πρώτη γραμμή» της βιομηχανίας και των logistics, η Ιωάννα Κορομηλά πέρασε στο χώρο των συμβουλευτικών υπηρεσιών και σήμερα...

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤO SUPPLY CHAIN MANGEMENT

Από τη βελτιστοποίηση του δικτύου logistics ως και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, οι αρχές του supply chain management (SCM) έχουν αλλάξει τον τρόπο που λειτουργούν οι οργανισμοί, σε σχέση με μερικές ...

KEVIN F. SMITH: Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ‘ΤΙΜΟΛΟΓΕΙ’ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ

Στο περιθώριο του 16ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Logistics της EEL, το L&M είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον επίσημο καλεσμένο της διοργάνωσης, τον Αμερικανό σύμβουλο επιχειρήσεων, ανώτατο στέλεχος ...

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ LOGISTICS

Η παγκόσμια οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλες τις οικονομίες, μικρές και μεγάλες. Η βασικότερη επίπτωση της οικονομικής ύφεσης αναφέρεται στη...

ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ, ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ

Η παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη τα τελευταία 20 χρόνια ενίσχυσε την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών, προκειμένου να καλύψει τους νέους τομείς...

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ (OΠA) «ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΝΕΕΣ, ΕΞΥΠΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ»

Ποια είναι η προοπτική της ελληνικής οικονομίας στην περίπτωση που το διεθνές κλίμα αναστραφεί και οι μηχανές της ελληνικής παραγωγής ζεσταθούν και...

ΤΕΧΝΗΤΑ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

Τα τεχνητά νευρωνικά δίκτυα (Artificial Neural Networks, ANN) εφαρμόζονται σε πεδία που περιλαμβάνουν ταυτοποίηση και έλεγχο συστημάτων, τη...

KPMG: ΑΝΑΛΥΣΗ 180 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΕΞΑΓΟΡΩΝ

Η πολυεθνική συμβουλευτική KPMG ανέλυσε 180 περιπτώσεις συγχωνεύσεων και εξαγορών στον κλάδο των logistics / μεταφορών σε...

10 ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΛΙΠΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η εξοικονόμηση κόστους, προτεραιότητα σε περίοδο ύφεσης όπως αυτή διανύουμε, είναι εύκολο να προέλθει από περικοπές εξόδων marketing...

8Ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΕΤΤ: ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ

Με κύριο συμπέρασμα ότι ‘το ψηφιακό μέλλον είναι εδώ’ και η ταχεία μετάβαση στην Ψηφιακή Οικονομία αποτελούν προϋποθέσεις για την οικονομική και κοινωνική...

ΠΕΛΑΤΗΣ & 3PL: ΔΥΟ ΣΕ ΕΝΑ

Η σχέση εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων και 3PL ξεκινάει σαν ένας έρωτας και όπως κάθε σχέση θέλει μια περίοδο θερμού φλερτ και ουσιαστικής γνωριμίας....

Η TOYOTA… ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ ΣΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ

Στην Διεθνή Έκθεση CeMat, που πραγματοποιήθηκε στο Ανόβερο, συμμετείχε η Toyota Material Handling, προκειμένου να παρουσιάσει τα νέα της μηχανήματα και εφαρμογές...

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Ο Operations Director της ΄΄CEVA Logistics΄΄ στην Ελλάδα, κ. Yaltcin Cetinkaya αναλύει τα σημερινά δεδομένα που επικρατούν στην εφοδιαστική αλυσίδα και επεξηγεί τους κανόνες για...

Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ SUPPLY CHAIN MANAGER

Οι διευθυντές εφοδιαστικής αλυσίδας σπάνια ανέρχονται στο διοικητικό συμβούλιο των οργανισμών που υπηρετούν αν και συχνά αποτελούν τα χέρια, τα πόδια και τα πνευμόνια της...

ΜΙΚΡΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΧΕΣ

‘Ζούγκλα’ για ορισμένους, ‘Σιβηρία’ για άλλους, η μικρή λιανική αποτελεί ένα ενδιαφέρον πεδίο ανταγωνισμού και – γιατί όχι;- ανάπτυξης για χιλιάδες...

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ: ΝΕΟΣ ΡΟΛΟΣ, ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ

Η άνοδος των 3PL εταιρειών την τελευταία δεκαετία, η δυναμική είσοδός τους στις πωλήσεις, ίσως σημάνει το ‘θάνατο’ του αντιπροσώπου έτσι όπως τον γνωρίζαμε επί...

ΧΡΥΣΗ ΤΡΙΑΔΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ LOGISTICS

Σε περιόδους οικονομικής κρίσης, ο δρόμος για επίτευξη κέρδους συχνά οδηγεί στις περικοπές ενός υποτιμημένου, ωστόσο νευραλγικού τομέα σε μια...

ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ…

Οι αισθήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαδικασία της επιλογής καταναλωτικών προϊόντων και οι …αλχημιστές του neuromarketing γνωρίζουν...

1 2 3 4 5 6 7 8 9


Κλείσιμο [X]